Medya: Rojda-Dîsa Dîlan
Sabah sabah, telefonumun çalmasıyla uyanmak kadar kötüsü var mı, aaa dostlar?
Telefon ısrarla çalıyor, ben de ısrarla gözümü açmamak için uğraşıyorum. Yastıkla kulaklarımı boğmama rağmen, kesilemden çalmaya devam ediyordu.
Ne var Allahın cezası, neeee?!
Ekrana bakmadan açıp kulağıma tuttum. "Sabah sabah kıyamet kopmuş değilse, neden uyandırıyorsunuz beni?"
Önce karşıdan bir gülme sesi geldi, ardından Emir beyin alaylı sesi "Sana da günaydın kızım." Bu kadar düşünceli olup da, sabahın köründe uyandıranı ilk defa görüyordum.
"Pek aymadı günüm, Emir bey."
"Peki peki, üzerine gelmiyeceğim. Kapıdayım ama, bilmek istersen." O anda kafamı, mecburen yastıktan kaldırdım.
"Geliyorum." Telefonu yatağa fırlatıp, salına salına pijamalarım ile kapıya gittim. Kapıda bir adet Emir bey ve dış kapının oralarda korumaları vardı.
Adam, gene en klas şekliyle karşımdaydı.
Dün, bir şey fark ettim; Emir, Barış ve Savaş bey çok şık ve modern giyiniyorlardı. Diyerleri, daha normaldi. Savaş beyin ceketindeki işlemeler, İspanya'nın ünlü bir markasına ait olduğunu hatırladım. Emir bey ise, Tommy Jeans aşağısına düşmüyordu. Maşallahdı. Baba zengin.
"Günaydın tekrardan güzel kızım."
"Bu kadar erken gelmek zorunda mıydınız?" Hala kapıda dikiliyorduk. O sırıtıyor, ben ise boş boş bakıyordum. Gözümü kaşıdım.
"Seninle, daha fazla vakit geçirmek istedim. Savaş biraz zorluk çıkaracaktır." Dün de Savaş beyin çıkacağını bilmişti. Onu, gerçetken iyi tanıyor olmalı.
"Siz, içeriye girin; bekleyin, ben hazırlanayım." Bunu bekliyormuş gibi hemen girdi.
Ben önden, o arkadan salona ilerledik. "Evin güzelmiş." Dedi koltuğa otururken. "Ne zaman geldin buraya?"
"Düğün günü geldim. Bir şey içer misiniz?"
"Zahmet etme kızım, sen hazırlan ben bekliyorum burda."
"Peki madem."
***
Bunları giymeye karar vermiştim. Akşam, duş aldığımdan; yine almadım. Saçlarımı arkadan toplayarak, tamamladım kombinimi. Adamı, fazla bekletmesem iyi olacaktı.
Ben ilerlerken, onun duvardaki annem ile çekindiğimiz fotoğrafa baktığını gördüm. O kadar dalmış şekilde bakıyordu ki, beni fark etmedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşiret Ailem
Teen FictionKızının varlığından bile haberdar olmayan iki baba ve babasının kim olduğunu bilmeyen bir kız.