30

9 2 1
                                    

22 listopad

Dzisiaj pierwszy raz weszliśmy z Joshem do szkoły i trzymaliśmy się za rękę.

To było straszne i piękne jednocześnie.

Wydaje mi się, że skoro już jakiś czas widywaliśmy się z Joshem przed, w trakcie lub po zajęciach to dla wszystkich nie powinno być szokiem to, że jesteśmy razem. Jednak dużo osób posyłało nam spojrzenia pełne szoku, zdziwienia i czegoś pomiędzy groźbą a wstrętem. Cóż, nikt nie mówił, że będzie kolorowo, a sam nie oczekiwałem, że rozwiną nam czerwony dywan. W tamtej chwili największą sympatię poczułem do osób, które miały nas gdzieś. Parę dziewczyn chyba było zawiedzionych, że Josh wybrał mnie zamiast nich.

Cieszyłem się, że się nie ukrywamy. Moja mama już wie, że jestem gejem, a to jej opinia jest dla mnie najważniejsza, więc raczej mało mnie obchodzi co inni mają do powiedzenia na temat mojej orientacji. Oczywiście, gdyby ktoś nagle stwierdził, że należy mnie oduczyć pedalstwa to coś bym z tym zrobił. 

To jest w sumie najgorsze, dwóch chłopaków trzymających się za ręce to sensacja i widowisko, ale kiedy te wszystkie hetero pary obściskują się w miejscach publicznych to to jest normalne. Nie widzę w tym logiki. I to też nie tak, że mam coś do osób wolących przeciwną płeć, po prostu nikt nie musi patrzeć jak taka dwójka praktycznie się rozbiera i ma grę wstępną na pierwszym lepszym przystanku.

Jeszcze zanim zaczęły się pierwsze zajęcia parę znajomych zapytało się, czy to prawda, że jestem z Joshem. Zgodnie z prawdą potwierdziłem. W gruncie rzeczy życzono nam powodzenia i żeby się nam układało. Nikt nie zrobił wielkiego halo, nikt nie zwrócił uwagi, że jesteśmy gejowską parą. I to było piękne.

Trafiło mi się takie szczęście. Miałem problem z zaśnięciem myśląc o wczorajszym dniu. Krążyłem myślami o tym co było i co może jeszcze być. To było tak niespodziewane, że znalazłem miłość, tym bardziej, że zanim zobaczyłem Josha, to niekoniecznie jej szukałem. A tu nagle Amorek wypuścił swoją strzałę i trafił prosto w moje serce. A może zrobił to już dawno temu, tylko dopiero teraz wszystko zaczęło działać? Nie wiem, nie dbam o to, jest tak jak jest a jest naprawdę wspaniale.

_________________________
(353 słowa)

Nonsense Verses // Joshler [zakończone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz