~Spoiler~

6 2 0
                                    

Here come another spoilers for the up coming chapter.

Thanks for your support toward my FanFic. Please do hit the star button ya, love. I really appreciate you guys!
Love you all, my readers!

❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣

.
.
.
.
.

"Tapi betulkan apa yang aku cakap? Selama kau dekat lorong dulu, tak ada pun kejadian macam ni jadi kat kau! Kenapa bila kau datang je sini, duduk rumah ni, ada je benda yang jadi dekat kau? Huh?! Itu bukan salah dia juga ke?!"

"Kau jangan suka-suka hati nak cakap dia macam tu! Kau tak tahu apa yang dia buat dekat aku! Kau tak tahu apa yang dia bagi dekat aku! Jadi kau jangan nak memandai salahkan dia!"

"Heh.. jadi apa yang buat untuk kau selama ni tak cukup ke untuk kau? Sebab lelaki ni kaya, kau nak cakap yang aku tak bagi apa-apa dekat kau ke? Yah, Bae So Min. Apa yang lelaki ni buat sampai kau sanggup lupa kebaikan kawan kau sendiri? Aku ni dah lama kenal kau. Sebelum dia ni langgar kau lagi lah!"

"Ya, aku tahu kau kenal aku lagi lama dari dia, tapi tu bukan peluang untuk kau salahkan dia. Kau kena tahu Jungkook, siapa dia pada aku. Dia majikan aku, dia yang tolong aku. Dia tak paksa aku bayar hutang dia satu sen pun dari aku and even now! Tempat yang kaki kau jejak sekarang ni adalah tempat tinggal aku sekarang, Jungkook!"

.
.
.
.
.

I publish this spoiler because I akan post the upcoming chapter lambat sikit. Sekian spoiler dari author anda, Hanan.

The Real Honey || PJMWhere stories live. Discover now