Chapter 20

9 2 0
                                    

"Aku tanya kau ni, kau suka kan aku cakap aku sayang dekat kau?"

"A-Aniyo."

"Kalau betul tak suka kenapa kau gagap?" soal Jimin sambil mula tersenyum menggoda.

HAHAHAHA AKU TAHU APA KORANG FIKIR HAHAHHAHA

"Mana ada lah. Encik ni ada-ada jelah." kata So Min cuba mengelak.

So Min hendak bangun tetapi Jimin menarik tangan So Min membuatnya terduduk semula.

"E-Encik kenapa ni?" soal So Min mula takut.

"Kau nak takut apa? Aku kan majikan kau. Lagipun ada kita berdua je kat sini." usik Jimin lagi.

Mendengar sahaja ayat itu, badan So Min mula bergetar. Kata-kata itu seperti bala buat dirinya.

* Flashback *

"So Min-ahh, aku bagi kau kerja, bagi kau makan semua.. tapi kenapa? Kenapa kau tak boleh nak bagi aku rasa diri kau sikit? Aku mintak sikit je..."

"B-Bos cakap apa ni? S-Saya tak faham lah.."

"Kenapa kau macam takut dengan aku? Aku ni majikan kau, janganlah takut. Lagipun.. kita berdua je kat sini."

"Apa pegang-pegang ni?"

"Alaa.. bagilah aku rasa kau sikit..."

"S-Saya taknaklah!"

* End Flashback *

"Saya taknaklah!" jerit So Min.

"Hei, So Min. Waegurae?" soal Jimin dengan muka yang agak cuak.

So Min memandang kearah Jimin. Terpampang reaksi terkejut dan risau diwajah Jimin.

"So Min, gweanchanayo?" soal Jimin lagi.

Tiada jawapan dari mulut So Min. Yang muncul hanyalah air mata So Min yang mula mengalir.

"Y-Yah, yah. Waegurae? A-Aku ada buat salah ke? M-Mianheyo, So Min-ahh." Jimin mula gelabah.

TULAH KAU GEDIK NAK USIK ORANG LAGI.

So Min mula nangis teresak-esak dengan badan yang agak bergetar.

"Y-Yah.. janganlah nangis."

"K-Kenapa Encik cakap m-macam tu?" soal So Min sambil menekup wajahnya dengan tangan.

"A-Aku buat apa? Aku cakap apa yang buatkan kau sampai nangis macam ni?"

"Encik cakap kita berdua je dekat sini and Encik macam tekankan Encik ni majikan saya."

"Jadi apa yang salahnya?"

"S-Saya.. saya pernah kena sexual harassment... dengan majikan lama saya.. a-ayat tu buatkan saya teringat balik kejadian tu."

"Okay, okay, I'm so sorry. Aku tak tahu, aku mengusik je tadi. Jangan nangis, jebal." pujuk Jimin.

So Min masih lagi tersedu-sedu. Jimin mengambil keputusan untuk memeluk So Min untuk menenangkannya.

"Shuh.. jangan nangis.. aku tak reti pujuk orang."

"Siapa suruh mengusik macam tu, aku dah nangis tahu gelabah." bisik hati So Min.

Setelah beberapa minit, So Min mula tenang dan mengundurkan sedikit dirinya dari pelukan Jimin.

"Ni, Encik nak makan lagi ke? Kalau taknak, saya nak basuh semua ni." kata So Min dengan mata yang masih basah lagi.

The Real Honey || PJMWhere stories live. Discover now