Hemen ayağa kalktım ellerimi düşünür pozisyonda birleştirdim.
Bu anı için özel defter yapmıştım bunun için şanslıydım bu anıyı kaydetmiştim.Şimdi onun o halini düşündüm masum ve zarif adeta bir çiçek gibi yeni açmaya çalışan ve o şuan benin için büyüyor gelişiyor...
Tamamen büyümesi için çok az zamanı kaldı o büyüdüğünde onu dalından koparan kişi ben olacam onun saf güzelliğine şahit olmak istiyorum bu düşünceler beni öldürüyor onu hemen kendime istiyorum.Ardından bir düşünce beni dürttü
Onu bıraktıktan sonra ne oldu acaba merak ettik hasta olmuş olmasın
Sonrasında kendime kızdım.Ama şuan iyi o bana yeterli onunla buluştuğumda bu durumu anlatmak yada sormak istemiyorum o zaman benden nefret edebilir...
Ahh lütfen kötü düşünceler beni rahat bırakın onunla baş başa olma istiyorum...
Ardından ayağa kalkıp kendime soğuk bir su koyup bir dikişte içmiştim.
Aslında şuan uyumak iyi olabilirdi.
Ama yemin yemindir onunla olana kadar benim yanıma gelene kadar bana uyku yok o zamandan beri uyku ne bilmiyorum.
Onunla her şeyi öğrenmeye geliyorum birbirimizi tamamlamak için yaratılmışız...Mutfakta boş boş dururken aklıma iş yerini inceleme Fikir geldi.
Hemen odama gidip kıyafet seçmek için dolabı açtım.
Bir yandan da işimi aksatamazdım.
Hemen her şeyi siyah bir takım seçtim ve giyinmeye başladım.
Kravatımı takarken onu düşündüm.
Belki yanımda olsaydı o bakabilirdi.
Ona o küçük boyunda aşağıdan bakmak.Boyu(1.91)
Bu hisleri bir an önce yaşamak istiyorum ondan sonra spora gidip biraz kas geliştirmeyi düşünüyorum her kız vücud geliştirici erkeklerden hoşlanır.
Değil mi ideal erkeklerden dahasa yetenikliyim daha ne istiyebilir ki.
Gücüm var zenginim yetenekliyim.
Saygılı biriyim is adamıyım vücuduma iyi bakıyorum uzunum ve daha fazlası bir kız daha ne ister ama o benim için en uygunu ondan başkasını istemiyorum ilk ve tek aşkım olucak şekilde o ne isterse yaparım..."ONUN İÇİN DÜNYAYI BİLE YAKARIM"
sadece ismimi söylese yanımda kalsa başka ne istiyebilirki.
Kafamda bunları düşünürken.
Hemen arabaya bindim ve son hızla
İş yerine sürdüm orada herkes en üst şekilde karşıladılar.Sonuçta patronumİçeri girdim ve etrafa baktım çalışanları test ettim ve işimin bittiğini hissettiğim anda iş yerinden çıktım ve spor salonuna yürüyerek gitmek istemiştim her geçtiğimiz sokakta herkes bana bakıyordu ve genç kızlar bana bayılıyorlardı.
Dünyada tanınan ünlü bir isimdim insanlar bir imzam için ölme uğruna kendi hayallerini riske atıyor.Nadir kullanılan bir sokaktan geçmeyi tercih ettim.
Ve oradan hemen sıkça kullanılan bir sokağa geçtim.
Bir sürü kitap fuarı ve kitapçı olan bir yerdi herkes her yerdeydi çok kalabalık bir ortamdı.
Kafeler, mağazalar her şey vardı.
Ama beni gören herkes kenara çekiliyordu benim için özel bir yol açılmış gibiydi orada sakın Nezih bir kafe görmüştüm dikkatimi çekmişti ve karşısında bir kitap dükkanıKitap dükkanına baktığımda onu gördüm raflardaki kitapları inceliyordu.
Onu görünce nefes alıp verişim hızlandı ve beni görmemesi için kenara çekildim.
Ve onu özlemeye başladım kafenin en köşe yerine oturdum ve elimi özel bölgemin yanına koymuştum.
Onu görünce o kadar heyecanlanmıştım ki aniden sertleşip kalkmaması için elimi üstüne koymuştum şu an onu istiyordum ama olamazdı.
Bunun yerine onu izlemeye karar verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın İçinde Seni Buldum (Ebelemece)
Romanceonu gördüğüm andan beri onu istiyorum onu arzuluyorum. bir anda herşey değişti hayatta en ufak bir amacım bile yokken... aniden karşıma çıktı artık hayatta yaşamam için tek sebep artık hayatımdaki varlığım o.... Adeta tanrıça gibi parıldıyor...saf...