Bu Sabah acele ile kalktık çünkü geç kalmak üzereydik ilk defa bir şeye geç
Kalıyordum gerçi benim geç kalmama gibi imkanım yok çünkü patron benim istersem giderim istemezsen gitmem.
Ama söz konusu beren o geç kalıyordu onu hızlıca uyandırdım 15 dakika gibi bir zamanlama kalmıştı.
Saate baktığında hemen telaşlamıştı üstüne Bir şeyler almış arabaya doğru koşmuştu kapının önünden onun çantasını alıp arabaya geldim çantasını arkaya koydum ve arabaya bindim bugün nedense zaman hızlı ilerliyordu durdursam sanırım benim gibi bir çok kişi rahatlardı.
Artık işe 10 dakika sonra geç kalanlara kızmıycam gerçekten çünkü anladım bazı şeyler deneyimlenerek öğrenilirmiş.Hızlıca ana caddeye çıkıp gaza basmıştım şükürler olsun çok trafik yoktu onu tam 3 dakika varken içeri gitmesini sağladım en azından yetişti aka onunla vedalaşamamıştım.
Neyse bugün daha önemli işlerim var başka bir zamana şimdi ona mesaj yazmam lazım.Berk:iyi dersler hocan bir şey derse ara ben konuşurum.
Beren:t..tamam geldim teşekkürler tam 1 dakika kala mucize gibi ama yetiştim öğretmen oturuyor şimdi başlıyacak sana kolay gelsin molada yeniden yazarım.🙂🙂
Ever güvende olduğunu hissetim şimdiyse işe odaklanma zamanı iş yerine girdiğim an bütün herkes ayağa kalkmış bana selam vermişti buna gerek yoktu ofisime geçtiğim am sekreterim elinde kahve ile geldi ve o anda sanki beren'i karşımda görür gibi oldum aynı onun gibi ama daha küçük versiyonuydu.
Sekreter:buyurun efendim arama çalışmalarım hızla sürüyor ve birkaç teorim var isterseniz daha sonra...
Berk:evet evet teşekkürler başarın taktire şayan fakat senden daha önemli bir şey istemem lazım eğer bunu başarabilirsen seji yanımda en üst seviyeye çıkarıcam ve maaşın herkesden ikinci katı olucak.
Sekreter:e..emin değilim efendim benden istediğiniz şey ne kadar önemli olabilir.
İç ses;hmm anladım anlaşılan onu manipüle etmeliyim.
Sen yaparsın sana güveniyorum ayrıca senin için zor bir görev olmamalı sana onca görev verdim ve hepsini başarı ile bitirdin.
Sekreter:t..tamam Berk bey peki iş nedir.
İs telefonundaki kurs bilgilerini gösterdim telefonumu elime alıp incelenmeye başladı.
Bu kursun kamera kayıtlarına ulaşmam lazım yani sadece 2 odaya ulaşsamda yeterli olur.Sekreter:tamam efendim denerim.
Masa başımdan kalkıp onun geçmesini bekledim o anda telefonumun saatine baktım acaba kaç saate işi bitirebilicekti.
Yetenekli biriydi sadece utangaçtı masa başına geçtiği an bir şeyler yapmaya başladı bile bu iyi.
O anda onun yanındaki asistan sandalyesine oturtup telefonuma baktım eskiden onu çektiğim fotoğraflar baktım yüzü gözükmesede onun mükemmel fiziği gözüküyordu.
Bu Berk'e yeterde artardı şimdilik bütün o duygularını bastırmaya yetiyordu çünkü her seferinde ayrıntısına bakıyordu.Arada bir sekretere bakıyordu ve o anda beren'in aktif olduğunu gördü yukarıda yazıyor gibi gözüküyor ama sonra geri çekiliyordu.
Nasıl geçiyor...
Beren:a..ah evet güzel geçiyor bugün çizime başladık bak nasıl olmuş.

Önce böyle bir şey çizmek istedim kalın kalemimi buldum hoca dedi ki duygularını ifade edin.
Bende böyle ifade ettim nasıl.Berk:bu nasıl bir duygu olabilirdi şuan içeride acı çekiyor olmalı.
Berk: meleğim gayet güzel ellerine sağlık evde bende sana birkaç teknik gösteririm.
Beren:tamam ders başladı daha sonra yine yazarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın İçinde Seni Buldum (Ebelemece)
Romanceonu gördüğüm andan beri onu istiyorum onu arzuluyorum. bir anda herşey değişti hayatta en ufak bir amacım bile yokken... aniden karşıma çıktı artık hayatta yaşamam için tek sebep artık hayatımdaki varlığım o.... Adeta tanrıça gibi parıldıyor...saf...