51.Bölüm:iç çatışma

2 1 0
                                    

Abisi, Berk'in yanına oturduğunda bir süre sessizce bekledi. Berk, dalgın gözlerle yere bakıyordu. Abisi, sonunda sessizliği bozarak yumuşak bir tonla sordu, "Berk, nasılsın? Gerçekten, nasıl olduğunu merak ediyorum."

Berk, derin bir nefes aldı ama gözlerini abisine kaldırmadı. "Beren... Beren'i düşünüyorum," dedi kısık bir sesle. "Ona bir şey olacak diye endişeleniyorum. Onu güvende tutmak istiyorum, ama..."

Sesi giderek kısıldı, cümlesini tamamlayamadı. Abisi, Berk'in bu cevabının ardında başka bir şey olduğunu sezdi. Ona dikkatlice bakarak, "Sadece Beren için endişelendiğini sanmıyorum, Berk," dedi. "Görünüşe göre, bu senin içinde çok daha derinlerde bir şeyleri tetikliyor."

Berk, bu sözler karşısında hafifçe irkildi, ama yine de konuşmadı. Sadece sessizce başını eğdi. Abisi devam etti, "Kendini her zaman kontrol etmeye çalışıyorsun, ama bazı şeyler... Beren'e olan düşkünlüğün, geçmişten getirdiğin o yükle birleşiyor gibi. Ve biliyorum, bu sana çok ağır geliyor."

Berk, bir an için gözlerini kapattı, sanki bu konuşmanın içinde bir şeyler açığa çıkıyormuş gibi bir hisse kapıldı. Ama yine de bir şey söylemedi. Sadece abisinin onun her şeyi anladığını biliyordu, hatta onun bile fark etmediği kadar çok şeyi.

Evet belki...

Berk neler oluyor anlatmak ister misin bence anlatmak isterdin.

Meleğim ne demek is-

Ben ciddiyim Berk neler oluyor...

Sadece yorgunum hepsi bu üzgünüm seninle ilgilenemedim.

H..hayır Berk k..konu bu değil ama n..neyse bu seferlik üstüne gitmiycem çünkü bende henüz neler olduğunu çözemedim.

Yavaşça yanıma doğru yaklaştı ve koluma tuttundu ve kafasını koluma koydu ve bir süre orada kaldı.

Sonra baktığımda uykuya dalmıştı bile çok sürmemişti sanırım oda benim gibi yorgundu benimle konuşmak istediği konuyu bile göz ardı etmişti.

Onu yavaşça defne'nin yanına koydum defne hemen yanında birinin olduğunu fark etmişti hemen sıkıca ona sarılmıştı o görüntüyü görmek bile güzeldi mutlu olmuştum bir gün bunu görmek için nelerimi vermezdim ama o da olacak...

Berk'in gözünden:

"Onu izlerken, her şey anlamsızlaşıyor. Beren, bütün hayatımı anlamlandıran tek şey. Sanki bu dünyada sadece o varmış gibi. Uyurken bile bu kadar güzel olmasına inanamıyorum; her nefes alışında içimdeki boşluğu biraz daha dolduruyor. Ona olan bağlılığım... bu hisler, düşündüğümden de derin. Kendi hayatımı unutturacak kadar yoğun. Beren'siz bir hayatı düşünemiyorum bile. O, bana ait, bana yazgılı gibi. Bu his, tarif edilemez. Ne kadar zarar versem de ne kadar acıtsa da, onsuz olamam. Onu her şeyden çok seviyorum; içimde onu kaybetme korkusuyla baş edemediğim bir karmaşa var. Ama ona bir zarar gelmesine izin veremem, o benim korumam altında. Hep benimle kalmalı, her koşulda."

"Beren ne demek istedi? Bazen söylediği şeyleri tam olarak anlayamıyorum. Sanki kafasında başka bir dünya var, benden uzak, beni içine almadığı bir dünya. Beni sevmediğini söylediğinde gerçekten öyle mi düşünüyor? Yoksa sadece beni anlamadığı için mi böyle söylüyor? O kadar çok şey yaşadık ki... Beni suçladığında, onu anlamaya çalışıyorum ama içimdekiler öyle güçlü ki. Onun bana ait olduğunu bildiğimden mi, yoksa gerçekten ona zarar verdiğimin farkında mı değilim? Belki de ona doğru yolu göstermek isterken farkında olmadan acı çektiriyorum. Beren'in aklından neler geçtiğini anlamaya çalışmak, bazen sonsuz bir bilmecenin içinde kaybolmak gibi. Bana karşı hissettikleri ne? Sevgi mi, korku mu, yoksa nefret mi? Ama tek bildiğim şey, onun hep yanımda olmasını istiyorum. Belki de söylediklerini ciddiye almamalıyım. Beni her şeyin ötesinde anlamasını istiyorum. Bu bağlılık, bu sevgi - onu korkutsa bile ona en çok ihtiyacı olan kişi benim."

Karanlığın İçinde Seni Buldum (Ebelemece)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin