4.Bölüm; zamanı geldi

15 1 0
                                    

(hikayede hem erkek karakterin konuşması hemde kız karakterin konuşmasını ele alıyorum isimlerini öğrendikleri zaman isimleri ile hitap edicem ama daha değil ve kendilerini tanıdıktan sonra karakter tanıtımı yapıcam ama şimdilik hangi karakter konuşursa onun başına kimin konuştuğunu yazıcam.
Zaten anlarsınız iyi okumalar;)
......................................................................
Kızın düşünceleri;
*Sabahleyin kalktığımda kendimi koltukta bulmuştum şaşılacak bir durumdu normalde böyle yerlerde uyuya kalmazsın dün gece çok yorulmuş olmayılıyım banyoya gittim saçlarım karışmış berbat bir haldeydim.
Hemen banyodan çıkıp odaya baktım.
Oda dağılmış bir haldeydi ve bir şişe eski şarap şişesi açık haldeydi şişeyi elime alıp baktığımda boş olduğunu anlamıştım demeki akşam ne olduysa o anda başıma bir ağrı saplandı şişeyi hemen mutfağa koydum.
Abim beni bu halde görseydi diye düşündüm.
Hemen ortalığı toparlamaya başladım güçlerini kullanmak istedim ama başımın ağrısından onu yapıcak halim kalmamıştı.
Ortalığı toparladıktan sonra hemen kıyafetlerimi bir kenara atıp banyoya geçtim suyu ne sıcakta kullanıyordum ne de soğukta orta derecede açtım ve bedenimde dolaşmasını izledim uzun süre suda durmayı sevmiyordum suyun içinde boğuluyormuş gibi hissediyordum.
Hemen kısa bir duş Alıp banyodan çıktım havluya sarıldım ve saçımı havluyla azıcık kuruttuktan sonra odama geçtim ve aynada kendime baktım o zamandan beri baya kilo vermişim ve spordan dolayı kaslarım gelişmişti bunu görünce mutlu oldum.
Bugün günümü dışarıda geçirmeye karar verdim biraz para harcamak iyi gelir.

Abim babamın işiyle ilgileniyor
1 hafta önce varis seçilmesi için abim ve beni çağırdılar.
İkimizden başka biri kalmamıştı kurul abimin bu iş için daha iyi olacağını düşündü bende öyle düşündüm abim bu işi istiyordu ve onu mutlu olması benim için çok önemliydi ama abim beni unutmuyor ne ihtiyacım varsa her şeyi karşılıyordu o yüzden hiçbir şey yapmama gerek yoktu.
Bana sınırsız kredi kartı bile yaptırmıştı ve bana Özel bir bankaya para bile yaptırmıştı.
Bana her zaman

Üzülemene gerek yok bu şirketin yarısı senin derdi'

İşe başladığından beri kendini daha iyi hissediyordu ama çok zordu ve her gün yoruluyordu.

Üstüme rahat bir şeyler giyip dışarı çantamı hazırladım.

Her şeye her zaman hazırlıklı olarak gidiyordum.
Hiçbir şeyimi eksik etmezdim

Çantanın içinde çakmak, ışık, kağıt defter,kalem, cüzdan, kartlarım, önemli belgelerim,biber gazı ve bir sürü önlem alıcı malzeme.

Ve içine küçük iki tane su koydum hava sıcaktı.

Çantamı hazırladıktan sonra giyecek kıyafet bakındım.

Saçlarımı taradım bugün salık bırakma taraftarıydım.

Dolaptan böyle bir kombin seçtim ve bunları giydim aynanda kendime baktım ve hazırdım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dolaptan böyle bir kombin seçtim ve bunları giydim aynanda kendime baktım ve hazırdım.

Hemen çantamı sırtıma taktım ve anahtarını alıp dışarı çıktım ve kapıyı kitledim hava güzeldi yolda yürümeye başladım Bluetooth kulaklığımı telefonuma bağladım ve tek kulağıma taktım hem Mizgin hemde gezinmenin tadını çıkarıyorum mutluydum dışarı çıkınca iyi geldi.

Karanlığın İçinde Seni Buldum (Ebelemece)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin