Beren gerçekten iyi misin?
Berk gerçekten bilmiyorum...
İnan ki kafam çok karışık az önce ne oldu neler yaşandı yaptığın şey ve hiçkimsenin şüphelenmemesi...
Bunlar nasıl oluyor nasıl yapabiliyorsun.
Senden gerçekten artık...
Bir şey hissetmiyorum daha çok içimdeki korku duygusu daha çok hakim.
Neler oluyor.Gözlerim yeniden dolmuştu.
Duramıyordum.Yanıma yaklaşıp ellerini yanağıma koymuştu ve göz yaşlarımı sildi...
Berk hiçbir şey konusunda endişelenmene gerek yok herşey kusursuz her şey halledildi.
Neden kafana takıyorsun ki ben buradayım.
Sadece bir defa beni dinlesen bir kere itiraz etmesen.
Eskisi gibi iki başta olduğumuz gibi arkadaşlığımıza devam etsek olmaz mı.Kafanı toparlanman gerekir çok şey yaşadın gördün.
Sadece kendini bana bırak lütfen arkadaş olmaya devam edelim olmaz mı lütfen.Acınası bir şekilde bana bakıyordu resmen eski halimize dönmek için yalvarıyordu.
Şuan yapıcak hiçbir şeyim yoktu ne amacım ne de takip edicek bir yokum sadece hayatımı karartan birinin kollarına teslim etmiştim kendimi mecbrudum zorundaydım.
Artık daha en fazla ne olabilirdi benimle olduğu sürece bir şey yapmıyor o davranışlarından kaçınıyordu.
En azından iyi olması için başka birilerine zarar vermesini önlerdim bunu yapmak artık benim için görevdi en azından bunu yapabilirdim.
Mecburdum.
O masum canlar benim yüzünden ölmüştü.
İstemesem bile kabullenme gerekirdiBerk adeta kedi gibi bir oraya bir buraya gidiyordu.
Nerede duracağını şaşırmışdı dikkatini çekmeye çalışıyordu.
Berk:beren kararın ne...
Bir an düşündüm hiç istemediğim bir şey zorlanmaktan bıkmıştım gerçekten hiç vazgeçmiyordu onca yaptığım şeyden sonra.
Kararı kesindi her zaman aynı şeyleri söylüyordu ama en içtenlikle söylediği kesindi.
Beren:bir karara vardım ama şuan da-
Berk:tamam kendini ne zaman hissedersen o zaman söylersin olur mu acele etme ben buradayım.
Sadece senden istediğim kafana takmaman gerekirse her şeyi unutman bu benim için önemli.Denerim...
Berk:bir süre sonra öylece boş duruyorduk.
Berk:eğer istersen bu hafta sonu abimlere gidebiliriz istersen hemde çagırdılar.
Abim seni görmekten mutluluk duyar hemde değişiklik olur bunları unuturuz.Hayatta olan her şeyi kabul etmek istiyordum artık iyi de olsa kötü de olsa çünkü artık kararlarım önemli değildi onun kuklası gibiydim.
Ama canlıydım.
Ne fark ederdi bu saaten sonra hiçbir şey değişmiyor sarmal bir döngünün içinde sürüklenip gidiyoruz.Beren:tabi olur
Berk:teşekkürler gerçekten beni anladığın için.Yavaşça bana yaklaşmaya baslamıştı ve yanıma oturdu.
Kafasını omzuma koydu ve öylece durdu mutluydu.Ama yaptığı şey hakkında hiç tepki göstermiyordu onun soğukkanlı tavrı her şeyi bozuyordu en ufak bir duygu belirtisi yoktu.
Sanırım onun yanında olduğum sürece bende unutmalıdım.
Kafamda takılan tek bir soru vardı.
Neden bunu yapıyordu.
Neler oluyordu.Sadece ona bunu sormak istiyordum cevabını alana kadar sormak istiyordum.
Tatmin olana kadar amacını anlayana kadar.
Çünkü en azından bunu öğrenirsem biraz olsun rahatlardım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın İçinde Seni Buldum (Ebelemece)
Romanceonu gördüğüm andan beri onu istiyorum onu arzuluyorum. bir anda herşey değişti hayatta en ufak bir amacım bile yokken... aniden karşıma çıktı artık hayatta yaşamam için tek sebep artık hayatımdaki varlığım o.... Adeta tanrıça gibi parıldıyor...saf...