5.Bölüm;Sonunda seni buldum (buluşma vakti)

17 1 0
                                    

Kaçmaması için kolunu sıkıca tutmuştum.

Arabadan hızlıca indi ve yanımdan uzakta yürümeye çalıştı kolundan sıkıca tuttup kendime çektim artık benim olduğunu kabul etmesi lazım.
Hızla çekmemden dolayı Hafif olsada koluma çarpmıştı ve hemen dengesini toparladı ve yanımda yürümeye başladı.

Bu süreçte gözlerimi ondan ayrılmadım sonunda yanımdaydı terli küçük kız...
Sonunda hayallerim gerçek oldu kader olduğu gibi işliyor...

"Sonunda küçük çiçeğim büyüdü ve benim için hazır onun gelişim anını izlemek benim için bir zevkti şimdi benim olmaya hazır sahibin tarafından koparılmayı bekleyen çiçek"
Cennetteki tanrıça sonunda tanrısının yanına gelmeyi kabul etti.

Bunları düşünürken o kadar heyecanlanmışım ki bir süre sonra bir ses duydum.

Kız:a..ah a..acıyor...

Onun sesini duyduğumda hemen ona baktım ve kolunu çok sıktığımı fark ettim.
Sonucunda elimi gevşetim.

Koluna baktığımda kızarmıştı biraz daha sıksaymışım morarma olabilirmiş.

İçimden düşündüm;
Hmm ilginç normalde bu kadar güçlü sıkışa kimse dayanamaz hemen çığlık atardı yada geri çekilmeye çalışırdı.
İşte benim güçlü prensesim.
Senden beklediğim gibi..

Ondan sonra yine sessizlik büründü ve o zaman evin önüne gelmiştik.

Kızın düşünceleri;
Hasta ruhlu bir insanın yanındayım böyle yapmasının anlamı neydi ki korkudan ve endişeden kafam o kadar dolu ki ne diyeceğimi ne düşüneceğimi bilmiyorum.
Sadece sesiz kalma şansım var korkudan ellerim titriyor.
Evinin önüne geldik ne bekliyor.

Elini uzatmıştı..

Prenses evine hoşgeldin...

Elini tutmamı mı bekliyordu?
Hayatta olmazdı şansı bile yoktu ona yaklaşmak bile istemiyorum...
Bir adım geri attım.

Tatlım adımlarını geriye değil ileriye atmalısın ilk başlangıcı iyi yapmalısın ki  her şey iyiye gitsin.

Bu cümle gülmeme neden olmuştu sanki bilmiyordum hemen arkamı dönüp kaçmayı düşündüm ve onu yaptım.

Hemen hızla arkama döndüm ve koşabildigim kadar koştum.

'thc bunu bekliyordum ama hemen değil sadık olduğunu düşünmüştüm'

Çok geçmeden arkamdan gelip belimden tuttuo hızlıca kendine çekmişti ne olduğunu anlamamıştım hızlı gelişmişti
Benden daha hızlı biri vardı.

Prenses niye kaçıyorsun ama kaçsan bile sıkıntı yok seni her zaman yakalarım.
Ama şunu anladım ebelemece'yi seviyorsun sanırım...

En nefret ettiğim oyunlardan biri...

Bunu duymak güzel söz seninle bir gün oynıycaz çok eglenicez.

Bu sözleri ondan daha çok igrenmeme neden oldu..
Resmen benimle dalga geçiyordu.

Belimden tuttuğu gibi hızla vücudumu kavradı ve beni kucağına aldı.

Kız:n..ne yapıyorsun

Belli değil mi...
Küçük çiçeğini evine götürüyorum.

Hemen kucakladıgı gibi iletmeye başladı sadece karşı tarafa gecebilmiştim.

Aslında seni bayiltabilirdim...
Ama bunuda yapabilirdim...

Düşücek gibi olduğumda onu sıkıca tutmak zorunda kaldım...

İşte böyle prenses sıkıca tuttun giriyoruz...

Karanlığın İçinde Seni Buldum (Ebelemece)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin