Berk;
Sonunda uyumuştu telefonu bir kenara bırakıp onun verdiği kitabı elime aldım ve okumaya başladım kitabı kendime uzaklaştırdığımda güzel kokuyordu poşetin içine baktığımda içinde ayraçlar duruyordu.
Elime alıp bakmıştım şeffaf bir şeydi sonradan aklıma gelmişti bu kitabın yanına yapıştırılan küçük ayraçlardandı içinde üç tane vardı.
Kitabın sayfalarını değiştirken içinden bir not düşmüştü.Elime alıp baktığımda ondan aldığım ilk aşk mektubu gibiydi.
Ayağa kalkıp hemen odama gittim.
İkinci giysi dolabını açıp kıyafetleri geri çekip arkasındaki mantar panoya kağıdı iğneleyerek yatağa oturdum ve panoya bakmaya başlamıştım.Onunla olan bir sürü anımın bir temsiliydi.
Her şeyi vardı o yokken ona baktığımda bütün özlemim bitmiş sayılırdı dolabı yeniden kapatım yatakta uzanıp tavana baktım.Bir süre gözlerimi kapadım ve yanımda onu gördüm yatağımda bana sarılmış saçımı okşuyordu o parıldayan gözleriyle bana bakıyordu.
Onun yattığı yastığı elime aldım ve sıkıca sarıldım bir gün onunla bunları yaşamak istiyorum zaten öyle olacak eminim o benim şuan ilk adımı attım.
Daha doğrusu artık şuan kangalı olabiliriz evine geldiği an yumuşayacaktır eminim.Ben onun için her şeyi yapmaya hazırım o da benim için yapar değil mi.
Hiç öyle sanmıyorum
Sen konuşma ne ara geldin.
Şimdi geleceğinden bir anı gördüm onun olmasını ister miydin diye düşündüm.
Ne ne demek istiyorsun onun başına kötü bir şey mi geliyor.
Bir anlamda öyle denebilir.
Dikkatli ol onun başına kötülük gelmesinin sepeblerinden biri sensin.Elimdeki yatağı dahada sıkmıştım ve diğer tarafa dönüp uyumaya çalıştım en azından gözümü kapatabiliyordum.
Onunla iki defa beraber uyumuştuk 1 defa öpüşmüş olmuş ama bunların hepsi kendi isteğiyle değil zorla olanlardı ben onun isteğiyle her şeyimi gerçekleştirmek istiyorum ama en azından şuan varlığımı biliyor değil mi?
Bir süre sonra uyumayı basarmıştım.Sabah olur....
Beren;
Sabah telefonundan gelen titreşim sesiyle uyanmak zorunda kalmıştım.
Yastığı kafama geçirip kulaklarımı kapamıştım.
Ama işe yaramıyordu.
Yastığı yere atıp telefonu elime aldım.Mesajları okumuştum.
Berk:günaydın meleğim
Meleğim
Meleğim.Sesli mesaj-
Ne var Berk uyumaya çalışıyorumBerk:sanada günaydın bende işlerin az kaldığını hatırlatmak istedim.
Ben düşünmüştüm ki bugün seninle dışarı çıkıp biraz geziniriz ve sen ihtiyaçlarını alırsın olur mu.
Seni özledim ve burada çok yanlızım.Beren: belki...bi-
Berk:tamam ben seni birazdan alırım.
Görüşürüz tatlım.Beren:telefonu elimden atıp kapıya doğru ilerledim.
Kapıda bir tane mektup bulmuştum normalde bana mektup gelmezdi mektubu alıp açtığımda abimden gelmişti.
Kapıya yaslanıp okumaya başladım.Merhaba beren sana sürprizim var en azından beni affetmen için evet gelemedim ve biraz daha işim çıktı yine buna beraber girmek isterdim ama sana güveniyorum tek başına yapabilirsin...
İşte Amerika'da istediğin sanat müzesi sonunda açılmış benim yerime gidebilirsin.
İsmimi söylemen yeter gerçi kendi ismini söylesen de olur.
Orada belki tanıdığın Ünlüler de olabilir.
Keyfini çıkar.
Seni seviyorum....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın İçinde Seni Buldum (Ebelemece)
Roman d'amouronu gördüğüm andan beri onu istiyorum onu arzuluyorum. bir anda herşey değişti hayatta en ufak bir amacım bile yokken... aniden karşıma çıktı artık hayatta yaşamam için tek sebep artık hayatımdaki varlığım o.... Adeta tanrıça gibi parıldıyor...saf...