Beren;
Yüzündeki mutluluk ifadesi beni mutlu etmişti en azından kızgın değildi.
Ama onun için üzülüyordum bunların hepsinin bir yalandan itibaren olduğunu bilmiyordu.Ondan kaçmak için her şeyini verirdim ilk yaşamak istediğim şeyleri bile.
Hemen eve gelmiştik kapıyı açıp içeri geçtim ve kapıyı kitleyip yanıma geldi.
Elimi tuttup beni kendine çevirdi.
Bana ulaşmak için vücudunu bana göre ayarlamıştı.
Vücudumu kendine çekip kendisine bastırmıştı.
Şaşırmıştım ama yinede yüzümüzün kızarmasına engel olamamıştım.Gözleriyle bütün vücudumu süzmüştü bir eliyle belimden tutuyor bir eliyle yüzümü okşuyordu.
Berk: meleğim sana şuan burada
a sahip olmak istiyorum.
bu işi ağırdan almam gerekir.
Ama kendimi tutamıyorum o kadar güzelsin ki...O anda gözlerimiz buluştu.
Ellerini belime koydu ve bana doğru eğilip usulca dudaklarımı öptü her öpüşüte içindeki zevk dahada artıyordu.Berk: şuan bu dudağı ısırmak istiyorum ve daha fazlası...
benim olmanı istiyorum... sadece benim,eğer benimle olursan her gün her gece sabah akşam ne zaman istersen seni mutlu ederim.
Her şekilde.
Sende istiyorsun biliyorum sadece utanıyorsun...
Sana olan inancımı kanıtladım.
Ve artık önümde engel kalmadı Benimsin.sözlerinin anlamı büyüktü bunları kaldırmam gerekirdi onu istemiş gibi yapmak zordu.
İstemediğim bir şeye zorlanıyordum.Ama güvende hissediyordum o anda yaprak gibi titremiştim beni tutan güçlü bir ağacın dalına güvenmiştim o da düşmeme izin vermiyordu.
Usulca bana yaklaştı kendinden emin bir bakışla elimden tuttu ve boş olan bir odaya götürdü.
Ve orada ikimiz duruyorduk.
Beni kendine çekti...
"Bu yüze iyi bak tatlım artık ömür boyu seninle nerede olursan her zaman bu yüzü görüceksin."Yakından seksi gözüküyordu alev alev gözleriyle içimdeki alevi canlandırıyordu adeta...
Artık daha fazla role bağlı kalamazdım kendimi ona bıraktım.
Bir süre...Kalbim gümbürdemeye başladı kanım bedenim her yanımda pompalanıyordu.
Yoğun ve sıcak arzu karnımda birikiyordu.
İlk defa böyle hissediyordum ama endiselenmiştim.
Endişemi anlamıştı karşımda durup bir kez daha gözlerimin içine baktı.Berk:bu gerçek aşk insan aşık olduğu zaman kan akışı kalp ritmi hızlanır ve değişik bir duygu hisseder bundan kötü bir şey yok.
O kadar masum o kadar tatlısın ki."Seni ne kadar çok istediğim konusunda bir fikrin var mı Beren soylu."
Nefesim kesilmişti gözlerimi ondan ayıramıyordum elini yüzüme doğru uzattı ve parmaklarımı yanağından deneme doğru yavaşça kaydırdı.
Vücudumun en derin, en karanlık yerindeki kaslar, en enfes şekilde kasılmıştı. Acı o kadar tatlı bir yandan
da keskindi ki gözlerimi yummak istedim,ama tutkuyla bana bakan gözleriyle hipnotize olmuştum.
Eğilip beni öptü. Dudakları, benimkilerle bütünleşirken talepkar,sert ve telaşsızdı."A..ah beren." Diye soludu "o kadar güzel bir tenin var ki. Açık ve pürüzsüz. Her santimini öpmek istiyorum.
Kızardım... Ah bu adam bana neler yapıyordu...
Her iki elide saçlarımdaydı aracımdaki tokayı çıkarmıştı ve aniden yere düşmüştü.
Başımın iki yanını sıkıca kavramıştı.Öpüşü talepkardı;dili ve dudakları bentimkinleri kandırıyordu sanki.
Diliyle ağızımı istila ediyordu.
İnledim ve dilim, bütün çekingenligimle, onunkiyle buluştu
Kollarını bana doladı ve bedenine bastırıp iyiyce sıktı bir eli saçlarımda kalmış, diğerleri omurgamdan belime oradanda popoma kaymıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın İçinde Seni Buldum (Ebelemece)
Romansaonu gördüğüm andan beri onu istiyorum onu arzuluyorum. bir anda herşey değişti hayatta en ufak bir amacım bile yokken... aniden karşıma çıktı artık hayatta yaşamam için tek sebep artık hayatımdaki varlığım o.... Adeta tanrıça gibi parıldıyor...saf...