6.Rész

1.9K 69 12
                                    


Sziasztok babócák! Tudom sokat késtem az új résszel de nagyon sokat dolgozom, és alig van időm írni úgy hogy sorry érte de mostmár megpróbálok több rész hozni🥰🥰🥰🥰






- Sshh Kicsike... - suttog fülembe miközben ujjaival meztelen hasam cirógatja. Annyira kábult vagyok..., de mit keress itt Aaron? Olyan tompa a hallásom... Úgy érzem...

- Aaron...

- Sshh... Majd én vigyázok rád! - Lehel csókot nyakamra majd mellkasom megemelkedik érintésétől. - Hadd vigyázzák rád Kicsi...

- Aaron... Aaron... Ne...

- Légy az enyém... - kezdi, miközben lehuzza rólam a bugyim, és markolászni kezdi combon belső részét.

- Nem lehet... Nem lehet...

- Aria... Légy az enyém...

- Mi a... - kapok mellkasomhoz ahogy hirtelen felébredem. Oké csak álmodtam! Csak... álmodtam! Még is... Még is... Annyira valóságos volt! A láz megzavarja a fejem.

Olyan könnyen essem vissza az ágyba mintha csak egy tollpihe lennék. Lassan második hete hogy náthás vagyok. Igen nyár van, és én a láztól remegve húzom magamra a takarómat. Két hete annak is hogy Aaron itt járt a szobámba, és két hete hogy egy szót sem beszéltünk egymással. Azóta az éjszaka óta nem szóltunk egymáshoz. Ha reggelizünk, vagy ha éppen vacsorázunk, még csak szembe sem ülök vele. Helyet cseréltem Oli-val és így sikerül még csak rá sem nézni. A nap többi részét pedig mindig úgy töltöm hogy ne legyek a közelébe. Rájött az utóbbi napokban, és úgy érzem sikerült elérnem hogy végleg békén hagyon. Megkönnyebülve érzem magam... Azt hiszem.

Viszont a mellkasomban, a fejemben, és a torkom van lévő fájdalom nem könnyít meg semmit.

- Ébren vagy kicsim? - nyílik ki halkan az ajtó.

- Igen... Most ébredtem.

- Hogy érzed magad? - lépked hozzám anya kezében a reggelivel, amit hamar le tesz az ágyamra, majd kezét a homlokomra helyezi. - Úristen, de forró vagy! - kap szája elé,majd az íróasztalomon heverésző lázcsillapítóért nyúl. - Gyerünk kicsim be kell venned! - adja kezembe a meleg bögrét, majd a gyógyszert is. Annyira nehezen csúszik le, mivel a torkom is be van gyulladva.

- Inkább elmegyek a nagyinál jövő héten!

- Ne halaszd el miattam! Én megleszek anya!

- De apád is dolgozik, és...

- Anya én megleszek egyedül is. Nyugodtan menjetek... Neked is kikapcsolódás lesz.

- Hmmm... Jól van. - De ha bármi van azonnal hívj okés! - puszil homlokon.

- Jól van hívni foglak!

- Oké... Én akkor össze készítem a kicsiket, és indulok.

- Gondolom Steph, és Aaron is mennek. Ugye?

- Igen jönnek ők is.

- Jól van. Ennek igazán örülök...teljes nyugalom.

- Jólvan kicsim, ha kell valami még itthon vagyok, csak szólj.

- Oké - mosolygok rá, ő pedig ki megy.

Alig eszem egy pár falatot mivel hányingerem van, és álmos is vagyok. A betegség folyton arra kényszerít hogy aludjak. Elteszem az ágyról a reggelit, majd remegve bújok vissza az ágyba, és jól magamra húzom a takaróm. Levegőt is fáj venni, és az izmaim is gyengék. Utálom ezt az állapotot. Viszont... A szemeim lassan elnehezednek, és mielőtt elaludnék, egy könnyű mozdulattal elhúzom a sötétítőt az ablakon.


Egynyári Szerelem Where stories live. Discover now