Η ανάγνωση ποίησης μου προκαλεί λίγη βαρεμάρα. Δεν είναι ότι μου αρέσει ή μου άρεσε ποτέ η ποίηση, οπότε δεν με εκπλήσσει.
Οι ερωτήσεις της Μπριάνας επαναλαμβάνονται στο μυαλό μου, ακόμα κι όταν ο Μαξ μου λέει για το τελευταίο του ταξίδι με την κοπέλα του, η οποία είναι επίσης φοιτήτρια Λογοτεχνίας στο Πανεπιστήμιο μας.
«Σίγουρα την γνωρίζεις, τη λένε Άντζυ».
«Ίσως, αν δω το πρόσωπό της».
Μέχρι τις δώδεκα σχεδόν το βράδυ, αντέχω να μην κοιμηθώ με ελαφριά ποτά και κουβέντες. Τα μεσάνυχτα, το χέρι του Ντόριαν χαϊδεύει ελαφρά την πλάτη μου.
«Πάμε;» Γνέφω ελαφρά και, αφού αποχαιρετήσω τους άλλους, προχωράμε προς την έξοδο, που οδηγεί στα ασανσέρ. Κατακλύζονται από πάρα πολύ κόσμο και ρίχνω μια σύντομη ματιά στον Ντόριαν πριν περπατήσω προς τις σκάλες.
Κρατάμε χέρι χέρι και οι δύο πρώτοι όροφοι δεν είναι τόσο δύσκολοι, αλλά μέχρι να φτάσουμε στο πλατύσκαλο, σταματώ. Νιώθω βελόνες καρφωμένες στα πόδια μου από τα ψηλοτάκουνα και ο Ντόριαν με κοιτάζει με τοξωτό φρύδι καθώς σκύβω να τις βγάλω για να παραμείνω ξυπόλητη.
«Τι κάνεις;» παραπονιέμαι, όταν με σταματάει με το χέρι στον γοφό μου και με τοποθετεί στον ώμο του χωρίς καν να διστάξει.
«Σε κουβαλάω».
«Γιατί με κουβαλάς έτσι;» Αναρωτιέμαι, ενώ η ελαφριά ταλάντευση των βημάτων του Ντόριαν με αποκοιμίζει.
«Ω, δεν ξέρω. Είπες ότι έμοιαζα στον Σρεκ, δεν κουβαλούσε τη Φιόνα έτσι;»
«Είσαι ειδικός στο Σρεκ τώρα, καθηγητά;» λέω ψιθυριστά, ενώ ο ύπνος πρακτικά με κυριεύει.
«Με τις όσες φορές το έχουμε δει, εκπλήσσομαι που δεν βλέπω εφιάλτες μ' αυτό το τέρας», απαντά, όταν φτάνουμε στον πέμπτο όροφο.
«Μπορώ να περπατήσω», του λέω, αν και εσωτερικά, δεν το θέλω. «Ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι μου».
Φτάνοντας στο πλατύσκαλο, σταματά και με τοποθετεί, βάζοντας το ένα του χέρι στη πλάτη μου και το άλλο κάτω από τα γόνατά μου.
«Καλύτερα;» ρωτάει. Όταν γνέφω, συνεχίζει να περπατά και τελειώνει το ανέβασμα των δύο τελευταίων ορόφων με εμένα στην αγκαλιά του, παρόλο που του λέω πολλές φορές ότι μπορώ να περπατήσω.
Σταματάει στην πόρτα του δωματίου του και με αφήνει να σταθώ στα πόδια μου για να ξεκλειδώσω και μετά είμαστε και οι δύο μέσα. «Πάμε να βγάλουμε τα ρούχα σου και να κοιμηθείς κακομαθημένο».
BẠN ĐANG ĐỌC
Αγκάθια (Lust #3)
Lãng mạn⚠️🔞⚠️Περιέχει σεξουαλικό περιεχόμενο. Διαβάζετε με δική σας ευθύνη. «Καθηγητή;» «Υποθέτω ότι το να ρωτήσουμε τα ονόματά μας πριν μπούμε σε μια σκηνή ήταν τελικά σημαντικό», μουρμουρίζει με μία βραχνή φωνή. Στη συνέχεια, βγάζει τη μάσκα του.