Είμαι στο μάθημα της φιλοσοφίας όταν τα ηχεία κραυγάζουν και η ενοχλητική φωνή του Τζάμιλσον μας ζητά να εμφανιστούμε στην αίθουσα.
Σχεδόν σαν να ήταν ένα αντίγραφο του "Ακόμα ένα τούβλο στον τοίχο", όλοι οι μαθητές περπατάνε προς το μέρος του και όσοι φτάνουν πρώτοι εγκαθίστανται στις καρέκλες.
Η Άμπερ, ο Μαξ, η κοπέλα του — που αποδείχτηκε ότι ήταν το κορίτσι που με υπερασπίστηκε πριν από μερικά μαθήματα, όταν ο Άλεξ μου επιτέθηκε λεκτικά στο μάθημα της φιλοσοφίας — και εγώ μένουμε κοντά σε μια από τις πόρτες της εξόδου.
Ο Τζάμιλσον και η γραμματέας του, κατεβαίνουν τα σκαλιά μαζί με μερικούς εκπροσώπους του διοικητικού συμβουλίου.
Δεν τους δίνω ιδιαίτερη σημασία, γιατί αντιπαθώ τον Τζάμιλσον.
«Σε κάλεσε και εσένα ο κοσμήτορας, σωστά;—με ρωτάει ο Μαξ μου και συνοφρυώνομαι, «για να μάθει πώς πήγε το ταξίδι».
«Δεν το έκανε», ψιθυρίζω. «Γιατί;»
«Μου έστειλε ένα email και μου ζήτησε να τον δω σήμερα το πρωί», παραδέχεται. «Έμοιαζε σαν ανάκριση, αλλά ο Τζάμιλσον είναι αυτός», αναστενάζει. «Ανησυχούσε πολύ για την άνεσή μου και για το πώς εξελίχθηκαν τα πράγματα μεταξύ σας».
Ένας κρύος ιδρώτας τρέχει στη ραχοκοκαλιά μου.
«Τι είναι αυτά που λες;»
«Ήθελε να μάθει αν με είχατε εγκαταλείψει για... ξέρεις, αν εσύ και ο Ντόριαν είχατε εκμεταλλευτεί τη γενναιοδωρία του πανεπιστημίου για ένα ρομαντικό ταξίδι στην Ιταλία. Είπα όχι, προφανώς».
«Έκανες κάτι τέτοιο;»
«Φυσικά», με κοιτάζει με σύγχυση. «Του είπα ότι, στην πραγματικότητα, με εξέπληξε το πόσο ολοκληρωμένο ήταν το ταξίδι χάρη στον καθηγητή και τις γνώσεις του για την πόλη», μου χαμογελάει, «και ότι δεν ένιωσα καμία στιγμή στην απ' έξω».
«Είναι αλήθεια; Εννοώ, ξέρω ότι ο Ντόριαν και εγώ...»
«Πίστεψε με, δεν έχω κανένα πρόβλημα να πω όταν κάτι με ενοχλεί», χαμογελάει, «και όχι. Στην πραγματικότητα, ανακουφίστηκα όταν έμαθα ότι λύσατε τα προβλήματα σας».
Πριν προλάβω να απαντήσω, ο Τζάμιλσον χτυπά το μικρόφωνο τρεις φορές με τα δάχτυλά του για να τραβήξει την προσοχή όλων και σωπαίνουμε.
«Καλημέρα μαθητές», ξεκινάει. «Όπως ξέρετε, πριν από μερικές εβδομάδες κυκλοφόρησε η είδηση ότι ένας καθηγητής είχε... σχέση με μία φοιτήτρια και το διοικητικό συμβούλιο του πανεπιστημίου παρενέβη», προσθέτει και καταπίνω, με την καρδιά μου να χτυπάει δυνατά.
ESTÁS LEYENDO
Αγκάθια (Lust #3)
Romance⚠️🔞⚠️Περιέχει σεξουαλικό περιεχόμενο. Διαβάζετε με δική σας ευθύνη. «Καθηγητή;» «Υποθέτω ότι το να ρωτήσουμε τα ονόματά μας πριν μπούμε σε μια σκηνή ήταν τελικά σημαντικό», μουρμουρίζει με μία βραχνή φωνή. Στη συνέχεια, βγάζει τη μάσκα του.