Ντόριαν.
Δεν ξέρω πώς καταλήξαμε σε αυτό, αλλά το να αφήσω μια τελείως μεθυσμένη υποταγμένη στο δωμάτιό της δεν ήταν στα σχέδια της ζωής μου. Ωστόσο, φροντίζω να είναι καλά η Καλέντουλα και την αφήνω στο κρεβάτι της, πριν κατευθυνθώ στο σαλόνι της.
Ήταν μια χάλια βδομάδα και το ότι εκείνη έπρεπε να μεθύσει τόσο για να τραβήξει την προσοχή μου και εγώ να αντιδράσω στο πόσο άσχημα πάνε τα πράγματα μεταξύ μας είναι ένας συναγερμός που έπρεπε να είχα προσέξει νωρίτερα.
Δεν είναι ότι η Καλ απαιτούσε προσοχή χωρίς να δώσει τίποτα σε αντάλλαγμα, πράγμα που θα σήμαινε επίσης ότι κάτι δεν πάει καλά, επειδή ήταν εκεί για μένα όλη την εβδομάδα και την απώθησα, γιατί στην πραγματικότητα το να γνωρίζω ότι αυτό το παιδί είναι ο γιος μου ήταν σαν ένας κουβάς παγωμένο νερό να παγώνει τα σωθικά μου.
Είναι κρίμα, γιατί ξέρω ότι υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που έχουν δυσκολίες να γίνουν γονείς και εγώ έχω ένα παιδί χωρίς να το θέλω. Λυπάμαι επίσης για τον Μπόρις, γιατί δεν του αξίζει αυτό.
Τουλάχιστον η Αμέλια φαίνεται να τον αγαπά αρκετά.
Ίσως μάθω να τον αγαπώ κι εγώ κάποια στιγμή.
Τρίβοντας το πρόσωπό μου, κοιτάζω την κουζίνα, όπου υπάρχει ένα μπουκάλι κρασί που προφανώς ήπιε η Καλ, και αναρωτιέμαι πόσο ήπιε. Μετά βίας καταλάβαινες τα λόγια της και ίσα ίσα που την κρατούσαν τα πόδια της.
Πέφτω στον καναπέ και ανοίγω το σημειωματάριο όπου της ζήτησα να γράψει, χωρίς πολλές ελπίδες ότι το είχε κάνει αυτές τις μέρες, αλλά με έκπληξη βλέπω ότι ήταν συνεπής με αυτό. Έχεις γράψει πολλές σελίδες, έχεις διαγράψει πολλά πράγματα, και πάλι, συνειδητοποιώ ότι είχε πολλά να εκφράσει, αλλά δεν της έδωσα τον χώρο να το κάνει.
Με έναν αναστεναγμό, αρχίζω να διαβάζω όσα έχει γράψει από την Τετάρτη, την ημέρα που έφυγε από το σπίτι μου, και το στομάχι μου ανακατεύεται όταν διαβάζω πόσο ασταθής νιώθει για εμάς. Λαμβάνοντας υπόψη ότι δεν είμαι ο πιο εκδηλωτικός άνθρωπος, αλλά σίγουρα έχει κάποια προβλήματα εμπιστοσύνης. Διαφορετικά, δεν θα ένιωθε τόσο ανασφαλής για αυτό.
Τι κάνω λάθος;
Πίστευα ότι, εκτός από τα νέα για τον Μπόρις, τα πράγματα πήγαιναν λίγο καλύτερα. Προφανώς έκανα λάθος.
Συνεχίζω να διαβάζω την ωμότητα και την ειλικρίνεια με την οποία έχει γράψει και σταματώ στη σημερινή σελίδα.
KAMU SEDANG MEMBACA
Αγκάθια (Lust #3)
Romansa⚠️🔞⚠️Περιέχει σεξουαλικό περιεχόμενο. Διαβάζετε με δική σας ευθύνη. «Καθηγητή;» «Υποθέτω ότι το να ρωτήσουμε τα ονόματά μας πριν μπούμε σε μια σκηνή ήταν τελικά σημαντικό», μουρμουρίζει με μία βραχνή φωνή. Στη συνέχεια, βγάζει τη μάσκα του.