Κεφάλαιο 12

588 52 18
                                    

Ντόριαν.

Τα μάτια της Καλ είναι διάπλατα και περίεργα καθώς με βλέπει να βγάζω το παλτό μου και να σηκώνω τα μανίκια του πουκαμίσου μου. Από την πλευρά μου, μπορώ να δω τέλεια το γυμνό της σώμα, ενώ είναι γονατισμένη, όπως ακριβώς της ζήτησα.

Χαμογελάω όταν βλέπω τη ζώνη αγνότητας που της έβαλα ως τιμωρία επειδή ήταν ένα κακομαθημένο κοριτσάκι, που νόμιζε ότι μπορούσε να αγγίξει τον εαυτό της, ενώ εγώ την είχα αφήσει διεγερμένη.

Ξεδιάντροπη μαζοχίστρια.

Στέκομαι ξανά μπροστά της και περνάω το χέρι μου από τα μαλλιά της. Με παρακολουθεί με κάτι που μοιάζει με περιέργεια και όταν περνάω το χέρι μου στο μάγουλό της, το πιέζει πάνω μου.

Η χημεία και η ευκολία με την οποία ρέουν τα πράγματα μεταξύ μας με εκπλήσσει όλο και περισσότερο κάθε φορά που βλέπουμε ο ένας τον άλλον. Η Καλέντουλα έχει κάτι που με γοήτευσε πολύ πριν καν μάθω ποια ήταν. Είδα κάτι που μου άρεσε στις ιστορίες της, που καθοδήγησε την περιέργειά μου να μάθω περισσότερα για το άτομο που τις έγραψε... που αποδείχτηκε φοιτήτρια μου.

«Τι θα κάνω με σένα, αυθάδικο;» ρωτάω δυνατά, αν και είναι περισσότερο ρητορική από οτιδήποτε άλλο.

«Θες μια πρόταση, καθηγητά;» μου λέει με ένα ελαφρύ χαμόγελο.

«Τι προτείνεις;»

Την παρακολουθώ με προσποιητό ενδιαφέρον, περιμένοντας να βγει κάτι ηλίθιο από το στόμα της.

«Θα μπορούσες να το βγάλω αυτό και να με πηδήξεις», δείχνει τη ζώνη αγνότητας και κάνει μία μομφή. «Είναι ενοχλητικό».

«Το κέρδισες επειδή άγγιξες τον εαυτό σου χωρίς άδεια», της υπενθυμίζω. «Δεν πρέπει να το απολαύσεις».

«Έμαθα το μάθημά μου», μου λέει με μια αθώα χειρονομία και αναστενάζω, προσποιούμενος ότι το σκέφτομαι γιατί και οι δύο ξέρουμε ότι δεν είναι έτσι τα πράγματα.

«Δεν είμαι πεπεισμένος, ίσως θα έπρεπε να περάσεις άλλη μια νύχτα έτσι πριν το αποφασίσω». Ο φόβος που μεγαλώνει στο βλέμμα της με ερεθίζει και πιάνω το πιγούνι της, γέρνοντας πιο κοντά. «Είναι οι συνέπειες του να πιστεύεις ότι είσαι πιο έξυπνη από εμένα», με κοιτάζει μετανιωμένη και απομακρύνομαι από κοντά της με μια κίνηση, για να μπορέσει να έρθει πιο κοντά. Κάθομαι στην άκρη του κρεβατιού της και σέρνεται κοντά μου. «Εδώ», δίνω ελαφριά χτυπηματάκια στον μηρό μου και σηκώνεται όρθια. Πριν προλάβει να καθίσει στα πόδια μου, πιάνω τα χέρια της και την τοποθετώ από πάνω μου, με το στομάχι της να συνθλίβει τα γόνατά μου και προσθέτω: «Όταν σου λέω εδώ και δείχνω τα πόδια μου, αυτή είναι η θέση που θα πρέπει να πάρεις. Έγινα σαφής;»

Αγκάθια (Lust #3)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن