Κεφάλαιο 28

419 47 8
                                    

Η νευρικότητα με κατατρώει.

«Χρειάζεστε τίποτα, κύριε Κάρσον;» Ο Ντόριαν είναι πιο γρήγορος από εμένα για να συνέλθει και να κοιτάξει τον Άλεξ.

«Ήθελα να σας ρωτήσω αν θα μπορούσατε να μου προτείνετε κάποια κείμενα για να διευρύνω την ανάγνωση», το αγόρι μας κοιτάζει και τους δύο με κάποια σύγχυση, αλλά συνέρχεται για μα μιλήσει.

Ο Ντόριαν γνέφει καταφατικά και πριν του απαντήσει, με κοιτάζει.

«Αν έχετε τελειώσει με τις ερωτήσεις, μπορείτε να φύγετε, δεσποινίς Μπλοντέ».

«Σίγουρα», μουρμουρίζω ενώ συνέρχομαι από τη λιποθυμία μου και ισιώνω γρήγορα τη φούστα μου, με τις φανταστικές τσακίσεις. «Λοιπόν, ναι... Αντίο. Ευχαριστώ για τη βοήθεια, καθηγητά».

«Έι...» Ο Άλεξ με σταματάει, πιάνοντάς με από το μπράτσο και μου χαμογελάει λίγο αναιδώς. «Ισχύει ακόμα το αυριανό, σωστά;»

Το κάνει να ακούγεται σαν ραντεβού και αν δεν το είχα πει στον Ντόριαν από πριν, θα ανησυχούσα για την αντίδρασή του. Ωστόσο, δείχνει αδιάφορος και βαριεστημένος.

«Ναι», λέω αργά. «Πρέπει να πάω αλλιώς θα αργήσω στη δουλειά», δικαιολογούμαι και φεύγω, χωρίς να κοιτάξω πίσω, γιατί φοβάμαι μήπως είμαι πολύ προφανής με αυτά που κάναμε ο καθηγητής και εγώ εκεί μέσα.

Ακούω τον Ντόριαν να λέει κάτι στον συμφοιτητή μου και την απάντησή του προτού είμαι πολύ μακριά. Αφήνω πίσω μου το πανεπιστήμιο και αρχίζω να περπατάω προς τη δουλειά, που στην πραγματικότητα δεν είναι και τόσο μακριά. Έχω περάσει μερικά τετράγωνα όταν ένα αυτοκίνητο αρχίζει να οδηγεί αργά ακριβώς δίπλα μου. Ένα αυτοκίνητο που γνωρίζω πολύ καλά.

«Ανέβα», μου λέει ο Ντόριαν, «υποσχέθηκα ότι θα σε πάρω».

Κοιτάζω τριγύρω, φροντίζοντας να μην βλέπω κανέναν που ξέρω, και μετά μπαίνω στο αυτοκίνητο.

«Είπε κάτι ο Άλεξ...;»

«Ήθελε απλώς να μάθει τι να διαβάσει», μου λέει σιγανά, αξιολογώντας με. «Γιατί;»

«Για μια στιγμή νόμιζα ότι μας είδε», παραδέχομαι.

«Το να σε βλέπει μαζί μου σε ανησυχεί;»

«Με ανησυχεί μήπως κάποιος από εμάς χάσει τη θέση του στο πανεπιστήμιο. Εσύ ως καθηγητής και εγώ ως φοιτητής», καθαρίζω το λαιμό μου. «Νομίζω ότι έχω χρόνο να ζητήσω αλλαγή καθηγητή και...»

Αγκάθια (Lust #3)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora