5.2K 154 79
                                    

"Kızım evden artık çıkman lazım bak sana verdiğim sürenin üstünden ne kadar geçti hâlâ oyalanıp duruyorsun yeter ama kibar kalmayacağım bu saatten sonra bilgin olsun."

"Ya Hikmet abi gerçekten bi ev bulayım çıkacağım söz veriyorum sana, zorluk çıkarmak cidden istemiyorum ama ev yok baya baya ev yok."

"Onu bunu bilmem son 1 haftan çıktın çıktın sonrasına karışmam haberin olsun."

"Tamam abi kusura bakma."

Suratıma kapattı uyuz herif. 1 aydır ev sahibim evden çıkmamı söylüyordu ama ben bu civarlarda ev bulamıyordum. Bu civarlarda aramamın sebebi okulumun burada olması. Bugünkü yolculuğum gene emlakçı. Gezmediğim emlakçı kalmadı. Son çare olarak Dursun abinin dükkana gitmeye karar verdim.

"Ooo Miray kızım hoşgeldin. Hayırdır ne işin düştü buralara?"

"Hiç sorma Dursun abi ya ev sahibi nuh diyor peygamber demiyor çıkacaksın o evden diyor. Ev yok diyorum beni ilgilendirmez diyor. Var mı bu civarlarda kiralık ev."

"Var bi tane ama-"

"Alnını öpeyim fiyatı önemli değil ara ev sahibini anlaşalım."

Koltukta oturup bizi izleyen platin sarısı kıvırcık saçlı çocuk dikkatimi çekti. Gözüm bir yerden ısırdı ama şuan daha önemli bir konu vardı. Çocuk birden atladı.

"E Dursun reis ben daha önce geldim bana verirsin demi evi?"

"Ne münasebet beyefendi ben zor durumdayım olmaz lütfen bakın."

"Kusura bakmayın hanımefendi fakat sizden önce ben vardım dükkanda."

"Beyefendi ama bakın dediğim gibi zor durumda-"

"Çocuklar bi sakin olun!" diye ikimizi de susturdu Dursun abi. "ikinizi de üzmek istemem ama ev sahibi sadece evli çift arıyor üzgünüm."




Barış Alper Yılmaz antrenman tesislerine yakın olduğu için, Miray Demir üniversitesine yakın olduğu için aynı civarda ev ararlar fakat sadece bir ev vardır. Ev sahibinin tek şartı ise ikisinin de eve ulaşmasını engeller.


Ufak bi giriş tarzı bir şey yaptım
Beğenilirse devamı gelir
Optum hepinizii

Ev Arkadaşım | Barış Alper Yılmaz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin