Oy verip yorum yaparsanız çok sevinirim 💓💓
Keyifli okumalarr 😽😽__________________________
"Senin bitkilerin cam da kırabiliyor herhalde abicim?" diyen abimle dilim resmen düğümlendi.
"Miray o neydi kızım?" diye soran babamla artık birşey demem gerektiğini farkettim.
"Siz kızarsınız diye söylemedim." Devam edecekken abim bi anda ayağa kalkıp bağırmaya başladı.
"Ne diyorsun kızım açık konuş!"
"Abi sakin ol." dedim.
"Oğlum otur bi." dedi annem.
"Şey kedim var benim o yapmıştır muhtemelen." İnanın lütfen.
"Ayy getirme sakın korkarım annem ben!" dediğinde annem abim yavaşça yerine oturdu.
Bi sessizlikten sonra yavaşça etrafa baktım. Abimin bana kitlendiğini farkettim. Hemen gözlerimi kaçırdım. Muhtemelen inanmadı kedi bahanesine. Çünkü abim benim yalan söylediğim zamanlardaki tavrımı benden iyi biliyordu. Gerginliği dağıtan şey annemin yatmak istemesiydi.
"İyi geceler anne. İyi geceler baba. Yarın sabah erkenden çıkacağım ben evden haberiniz olsun okula gideceğim."
"Tamam kuzum iyi geceler."
Işıkları kapatıp mutfağa geçtim. Aspiratör ışığını açtım. Sabah Barış'a hallederiz demiştim ama şuan nerede yatacağıma dair hiçbir fikrim yoktu. Ben düşünürken abimin içeri girmesiyle ona baktım.
"Noldu kız kara kara düşünüyorsun. Yatıp uyusana." dedi
"Uyku tutmadı abi ya."
"Gel seninle bi balkona çıkalım." dediğinde önemli birşey konuşacağımızı anlamıştım.
Ses yapmadan balkona çıktığımızda cebinden sigara pakedini çıkardı. Bi dal alıp ağzına aldı. Sevmiyordum bu zıkkımı içmesini. Küçükken gece gizlice alır kırardım hepsini. Abim çok sinirlenirdi ama bana kıyamazdı. Ne var da içiyorsa. Korkuyorum birşey olacak diye.
"Kedin falan yok demi?" dedi. Anladığını zaten farketmiştim.
"Anladın demi." dedim.
Dumanını üflerken, "Kızım ben seni senden iyi tanıyorum. Anladım tabi yalan söylediğini." dedi.
"Evet yok." dedim. İnkâr etmedim. Edememde. Dediği gibi beni benden daha iyi tanıyordu.
"Dökül." dedi sigarasını içine çekerek. Dayanamayarak söylendim.
"Ne varsa şu zıkkımda. İçme diyorum hâlâ içiyorsun."
Güldü. "Özür dilerim bücür ama bırakamıyorum. Boşver beni sen. O sesi kedi yapmadığına göre?" dedi.
"Şey ben tek yaşamıyorum. Yani ev arkadaşım var benim." dedim gözlerimi kaçırarak.
"Miray bunu neden sakladın kızım çok normal birşey?" dedi. Bilmediği kısım ev arkadaşımın bir erkek olması ve onun Barış Alper Yılmaz olmasıydı.
"Abi yani tam öyle değil işte." dedim kısık sesimle.
"Ya Miray önceden söylesene. Kızı odaya da tıktın zaten. Ayarlasana." dediğinde gözlerimi devirdim. Küçüklüğümüzden beri hep arkadaşlarımı ona ayarlamamı isterdi.
Erkek olduğunu sindire sindire söylemek istediğim için şakayla karışık konuştum. "Oha abi gay misin?" dedim.
Çekmek üzere olduğu sigarası ağzında kaldı. Kazamız mübarek olsun. Kendini güldürmeye çalışarak konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ev Arkadaşım | Barış Alper Yılmaz
Fanfiction"Çocuklar ikinizi de üzmek istemem ama ev sahibi sadece evli çift arıyor üzgünüm."