"Tamam abi kolay gelsin"
Bugün evden çıkmam için son gündü. Ve ben hâlâ ev bulamadım. Saat baya geç olmuştu. Artık son emlakçıdan çıktım. Eve giderken telefonum çalmaya başladı. Arayanı görünce sinirlerim daha da bozuldu.
"Alo, efendim ."
"Miray kızım yarın evden çıkman gerekiyor. Zaten biliyorsun da hatırlatayım dedim."
"Evet abi biliyorum ama ev bulamadım biraz daha süre veremez misin?"
"Ben sana yeterince süre verdim yarın son, hadi selametle." Diyip suratıma kapattı. Sanırım şuan topçudan başka çarem yok.
Eve geçip mesaj attım.
(0551.....)
Müsait misin konuşabilir miyiz?
(21.42)Mesajı yollayıp cevap beklerken yavaş yavaş eşyalarımı toparlamaya başladım. Ne cevap verirse versin sonuçta evden çıkmam gerekiyor her türlü. Eşyaları toplarken zamanın nasıl geçtiğini anlamadan mutfağı bitirmiştim bile. Odamı sona bırakacaktım çünkü oradaki eşyalara son ana kadar ihtiyacım var. Biraz dinlenmeye karar verip odama telefonumu almaya gittim. Telefona baktığımda futbolcudan mesaj vardı.
Müsaitim, olur.
(22.05)Yüz yüze konuşmamız lazım.
(22.51)Anında gördü ve yazmaya başladı.
Sahile gelebilir misin? İstersen
ben alayım seni gelecekteki
karımmm :))
(22.52)Gelirim. Almana gerek yok
kocacım :D
(22.52)Ne hakkında konuşacağımızı
şimdi anladım.
(22.52)Geç kalma.
(22.52)Tamam.
(22.53)
(görüldü)İyi anlaşmamız gerektiği için o nasıl davranıyorsa bende öyle davranacaktım. Hem konuyu anlaması için hem de aramızın kötü olmaması için şakalarına ortak olmak lazım.
Altıma mavi jeans üstüme beyaz crop giydim. Akşam serinliği olduğu için üstüme gri bir hırka aldım. Saçlarımı kendi halinde açık bırakıp hafif ama hoş bir makyaj yapıp evden çıktım. Havanın serinliği ile yüzüme çarpan ılık rüzgar rahatlamamı sağlıyordu. Sahil evime yakın olduğu için yürümeyi tercih ettim.
(0551.....)
Ben geldim.
(23.17)5 dakikaya oradayım.
(23.19)
(görüldü)Karnımın çıkardığı seslerle ufak bir küfür savurdum. Gene telaş içinde gün boyu yemek yememiştim. İleride olan Mehmet Usta'nın balıkçısına gitme kararı aldım. Ona da uyar herhalde? Uymasa da çok şey değil. Açım. Yürürken bildirim sesi geldi.
Geldim neredesin?
(23.24)Acıktım da balıkçıya geldim
yerini biliyor musun?
(23.24)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ev Arkadaşım | Barış Alper Yılmaz
Fanfiction"Çocuklar ikinizi de üzmek istemem ama ev sahibi sadece evli çift arıyor üzgünüm."