¹

3.8K 143 144
                                    

"Dursun reis benim için bi konuşsan ev sahibiyle hem beni tanır laf etmez ha?"

"Ama Dursun abi ben ne yapacağım..."

"Gençler üzgünüm ikiniz içinde, kaç kişi için konuştum ev sahibiyle ama kararını değiştirmiyor. Şimdi haksız da sayılmaz. Bu devirde gençler çılgın."

"Hiç mi çözüm yok be Dursun reis" dedi değişik saçlı eleman. Olsa söyler zaten demi. Salak.

"Uşak yok diyorum. Bulun birini evlenin gelin ne yapayım?"

"Ay ne diyorsun Dursun abi ben daha gencecik kızım ne evlenmesi"

"Tamam Dursun reis buldum ben sen tut bu evi kimseye söz verme halledeceğim ben. Hadi Allah'a emanet ol." dedi uyuz adam.

"Oha cidden evlenip gelecek galiba" dedim arkasından dükkandan çıkarken.

"Pişt"

Bana mı dedi?

"Sana diyorum sana. Mirza." bana mı diyor bu sarı?

"Kim ben mi?"

"Yok ebem bi gel."

"Adım Mirza değil. Miray."

"Her neyse gel bi fikrim var."

"Noluyor?"

"Şimdi sen bu evi istiyor musun?" yok istemediğim için geldim.

"Evet?"

"Ve bende istiyorum"

"Eee. Adam evli çift istiyor ne konuşuyoruz daha." gerçekten salak.

"Tamam işte ikimizde sahip olabiliriz eve" Ne diyor bu? Sen evli olabilirsin kardeşim de ben değilim.

"Ben evli değilim yalnız. Eğer siz evliyseniz alabilirsiniz ben bir şey yapamam?"

"Hayır yanlış anladınız evli değilim ben."

"Neden konuşuyoruz o zaman şuan?"

"Evlen benimle?"

Este euzubillah. Az önce evlenme teklifi aldım. 5 dakika önce tanıdığım adamdan. Aziz Allah... Ayrıca insan yüzük alır. Böyle evlenme teklifi mi olur?

Olduğum yerde donakaldım. Gözlerim yerinden çıkacak derecede açıldı ve şaşkın gözlerle karşımdaki adama baktım. Ellerini gözümün önünde şıklatarak kendime gelmemi sağladı.

"Hanımefendi iyi misiniz? Çok ani oldu ama yanlış anladınız bir yerde otursak konuşsak?"

Dilim tutuldu. Sonuçta her gün evlilik teklifi almıyorum.

"Yandım valla yandım. Hanımefendi iyi misiniz?"

Değilim.

"Öncelikle bi sakin olun gelin şöyle oturalım bi."

Ben transa geçmiş gibi dediklerini uygularken bir banka oturduk.

"Hemen geliyorum bekleyin." diyip gitti.

Bir açıklaması vardır. Vardır demi. Sonuçta 5 dakika önce gördüğü kadına evlenme teklifi edecek bir tip yok onda. Ya da var mı?

Yavaş yavaş kendime gelirken elinde soğuk suyla yanıma koştu.

"Buyrun, için her şeyi anlatacağım yanlış anladınız."

Elinden suyu aldım ve yudum yudum içtim. Kendime gelmiştim.

"Teşekkür ederim su için. Sonuçta her gün evlilik teklifi almıyorum şoka girdim."

"Haklısınız ani oldu ama anlatacağım her şeyi daha sakin bir yere gitsek. Yakınlarda bildiğim bir kafe var."

Ev Arkadaşım | Barış Alper Yılmaz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin