Sahilde biraz yürüyüş yaptıktan sonra eve gittim. Nehir'in babası emlakçıydı. Belki yardımcı olur. Hem bugün olanları da anlatırım diye düşünerek Nehir'i aradım.
"Alo Miroşş."
"Nehir nasılsın bebeğim."
"İyiyim aşkım ben de seni arayacaktım. Çok sıkıldım bi dışarı mı çıksakk."
"Ay Nehir bende onun için aradım bana yardımın lazım bi de sana anlatmam gerekenler var."
"Hayırdır inşallah?"
"Hayır mı şer mi bilemiyorum artık hadi ben hazırım zaten dışardan geldim her zamanki yere geçiyorum ben geç kalma sakın!"
"Tamaam görüşürüzz"
"Görüşürüzz"
Zaten hazır olduğum için hızlıca çıktım. Nehir'le her zaman buluştuğumuz kafeye geçtim ve Nehir'i beklemeye başladım. Onu beklerken kendime bi kahve söyledim. Çok geçmeden Nehir'de geldi.
"Dökül"
"Şimdi sakın bağırma ve beni iyi dinle."
"Ne oluyor Miray evlenmiyorsun ya? Ne bu telaş?"
"Aslında evleniyorum galiba."
"Haha şakacı seni. Hadi anlat ne oldu?"
"Nehir, şaka yapmadım."
"Of Miray tamam anlat artık."
Bir şey demeyip düz ifadeyle Nehir'e baktığımda ciddi olduğumu anladı.
"Sen.. Sen baya ciddisin?"
Cevap vermeyip kafa sallamakla yetindim.
"NEY?! MİRAY NE DİYORSUN?!"
"Nehir bağırma bi dur! Herkes bize bakıyor tam öyle değil anlatacağım."
"Miray evleniyorum diyorsun nasıl sakin kalayım!"
"Yardımına ihtiyacım olan konu da buydu işte."
"Miray bak sinirleniyorum baştan düzgün anlat bi!"
Ev sahibinin evden çıkarması, Barış'ın evlenme teklifini, her şeyi her detayıyla anlattım.
"Yuh. Kızım saçmalama evlenecek halin yok ya!"
"Ne yapayım Nehir? Hem gerçek bi evlilik değil sadece evliymiş gibi gözükeceğiz. Sahte evlilik. İşte bunun olmaması için sana ihtiyacım var. Baban bulamaz mı bu civarlarda kiralık ev. Fiyatı önemli değil."
"Bilmiyorum ki ben dur hemen arayım sorayım senin yanındayken."
Babasını aradı konuşurken stresten tırnaklarımı yemeye başladım.
"Alo baba sana önemli bi sorum var"
...
"Yok yok iyiyim benim için değil bi arkadaşım için aradım. Benim oturduğum civarlarda kiralık ev var mı?"
...
"Hayır fiyat önemli değil."
...
"Bekliyorum."
...
"Hiç mi yok ya..."
Dediği şey ile olmadığını anlatmıştım. Hem belki eğlenceli biridir. Ev arkadaşlığı güzel olabilir.
"Tamam baba sağol kapatıyorum şimdi görüşürüz."
Telefonu kapatıp bana üzgün şekilde kafa salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ev Arkadaşım | Barış Alper Yılmaz
Fanfiction"Çocuklar ikinizi de üzmek istemem ama ev sahibi sadece evli çift arıyor üzgünüm."