Oy ve yorumlarınızı bekliyorumm, iyi okumalarr 😻
________________________
Bir kaç gündür Barış'la doğru düzgün denk gelmiyorduk. Benim derslerim yoğunlaşmıştı. Onun ise antrenmanları sıkılaşmış olmalıydı. Karşılaştığımızda da anlamadığım bir şekilde bana soğuk yapıyordu. Bu soğukluğunu moralinin bozuk olmasına veriyordum ancak daha geçen gün balkonda dertleşen biz değil miydik? Bugün akşam ise öğrendiğim kadarıyla Alanyaspor ile maçları vardı. Umarım kazanırlar. Yoksa Barış tüm suçu iyice kendinde bilecekti. Son maçlarda ilk yarıya önde başlayıp, ikinci yarıda goller yiyerek berabere kalıyorduk. Haliyle Barış onunla konuştuğum her şeyi unutmuş kendine daha da yükleniyordu. Ayrıca bir kaç gün sonra da milli maçlar başlıyordu. Moralinin bozuk olmaması lazımdı. Akşam maçı televizyondan izleyecektim. Bugün de boş günüm olduğundan evi temizleme kararı aldım. Evi temizlerken ne kadar zaman geçtiğinin farkında değildim. Günün boş olmasından dolayı geç uyanmıştım. Hava yavaş yavaş kararmaya başlıyordu. Maç başlamadan önce arkasında 53 Miray yazan Galatasaray formamı giydim. Çok şükür Barış neden 53 olduğunu sormamıştı. Onun kendi derdi kendine yetiyordu. Ardından mutfağa geçip kendime atıştırmalık hazırladım. Televizyon karşısına geçtim ve maç başlamadan Nehir'e yazdım.
Siz:
Balım gittin mi maçaDerem 😭💗🙏🥰:
Yok aşkım Berkanla tartıştık gitmedimSiz:
Aa neden
Ya da dur söyleme
Bana gelsene beraber izleyelim maçı
Anlatırsın ne olduğunu daDerem 😭💗🙏🥰:
Sen?
Maç?
İzlemek?
Neyse geliyorum
(Mesajına "❤️" ifadesini bıraktınız)Yaklaşık 10 dakika sonra Nehir geldi. Maçın da başlamasına 15 dakika vardı.
"Noldu dökül hemen. Siz kolay kolay kavga etmezsiniz?" diye sordum.
"Ya bizim Ege var ya. Onunla buluştuk işte. Haberi yoktu öğrenince patladı." dedi.
"Aşkım iyi de niye haber vermedin ki çocuğa. Ayrıca kim olduğunu anlatınca halletmediniz mi?" dedim.
"Haber vermek hiç aklıma gelmedi. Anlatmama da zaman vermedi ki." dedi.
"Şimdi sen bu maça bizim gay Ege yüzünden gidemedin." dedim.
"Biraz öyle oldu. Dinlese beni kıskançlık yapacak bir şey olmayacağını anlayacak da dinlemeden etmeden iş yapıyor." dedi.
Ege bizim liseden arkadaşımızdı. Okulda çok zorbalanan bi çocuktu. Zorbalık sebebi ise yönelimiydi. Kızlardan değil de erkeklerden hoşlandığı tüm okulda yayılınca herkes ona zorbalık yapmaya başlamıştı. Tek destek veren, yanında olan Nehir ve bendik. Hâlâ iletişimimiz kesilmemişti.
"Neyse boşver aşkım halledersiniz siz. Ayrıca ne diye bensiz buluşuyorsunuz?" dedim sahte kızgınlıkla.
"Ya Emreyle ayrılmışlar. Moralim bozuk dedi. Senin de magazin haberlerini görmüş meraktan çatlıyordu. Yakıştırmış sizi." dedi imayla.
"Neyse sus bak çıktılar sahaya." dedim konuyu kapatmak için.
"Bu arada sen maç izlemezsin normalde. Nereden geldi bu maç sevdası? Ben biliyor gibiyim ama neyse." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ev Arkadaşım | Barış Alper Yılmaz
Fanfiction"Çocuklar ikinizi de üzmek istemem ama ev sahibi sadece evli çift arıyor üzgünüm."