BAB 3

950 33 0
                                    

HAIDER RAYDEN

"Maafkan saya..saya tak le hidup tanpa awak ana.."
Ucap Haider.Menyesal.

"Lepaskan saya Hai..Saya dah cukup sakit pertahankan hubungan kita ni.." Jawab sang kekasih.Riana Sofia.

"Saya menyesal saya masih cintakan awak ana..jangan buat saya macam ni.."

"Ada ke awak menyesal mainkan perasaan saya dulu?mana janji awak.Awak kata takkan main dengan perempuan lain tapi apa yang jadi sekarang.Awak tidur dengan perempuan tu Hai!Awak fikir tak perasaan saya..sakit..sakit Hai..cukup la saya pertahankan hubungan ini saya dah tak sanggup." Luah Riana.Haider tau betapa kecewanya Riana terhadap dia..

"Saya tahu..saya tahu awak penat.Saya tak akan ulang hal sama ana..maafkan saya..saya tak pernah nak sakitkan hati awak..maafkan saya tak kawal nafsu saya.."

"Apa kurangnya saya dekat awak Hai?..Saya cuba yang terbaik untuk tetap sempurna di mata awak.Tapi apa saya dapat.."

"Tolong jangan macam ni saya takkan ulang benda sama.."

*lepaskan saya,saya dah tak tahan."

TENGKU ISKANDAR

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

TENGKU ISKANDAR

Semua sibuk berborak.Tetapi Iskandar perasan Haider.Dia termenung..Tak tau apa dia termenung.Tetapi aku kuatkan hati untuk panggil dia.

"Haider." Panggil Iskandar

Tiada respon.

"Haider." Panggil Iskandar sekali lagi dengan nada sedikit tinggi.

Sekali lagi tiada respon.Apabila Iskandar memanggil dua kali semua mata disitu tertuju ke Haider yang masih termenung.Seram juga.Jarang dia macam ni.

"Haider.." Daniel akhirnya bersuara.

Tapi sama aje.Tiada respon dari Haider.nampak sangat dia termenung masa depan.

"Haider!" Panggil Daniel dengan sedikit kuat.

Sia sia tetap tak de respon.

Sia sia tetap tak de respon

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

HAIDER RAYDEN

"Maafkan saya tolong lah saya sanggup buat apa apa sahaja demi awak.." Rayu Haider.

"Cukup Hai awak layak dapat someone better dari saya.Saya ni tak sempurna macam awak cakap.."

"Awak sempurna ana..Saya bodoh dulu tak nampak kecantikan awak dulu..Saya buta dengan perempuan luar tanpa tengok betapa sempurna awak.."

"Saya dah tawar hati Hai lepaskan saya..."

"No..i can't..jika awak tak maafkan saya saya tak nak lepaskan awak."

"Awak tamak Hai.Awak dah curang dengan saya jadi cukup.Itu awak nak kan."

"Sampai bila aku takkan sukakan kau,kau tak sempurna.Aku harap kau give up dengan aku ana."

"T-tapi saya cintakan awak Hai.."

"I never love you."

Haider teringat apa yang dia pernah katakan ke Riana..Pasti sakit..

"Riana.. I'm..."

BUK!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

BUK!

Satu tumbukan melayang ke Haider.Tumbukan itu membuat Haider sadar dari lamunannya.

"Argh! S-sakit!.." Rengik Haider.

"Padan muka goyangkan badan kau kau tak sedar!memang patut makan penumbuk aku." Ucap Iskandar.

"Kau termenung apa?masa depan?keluarga?huh?"
Soal Daniel tak puas hati.

"Termenung hal kerja je..dah ah jom balik dah lewat ni!"Haider tukar topic perbualan.Ya betul sudah lewat.Jam menunjukkan pukul 7:00pm

"Aku balik dulu silap silap mampos kena marah mak aku." Ucap Daniel,dan berlalu pergi.

"Aku pergi dulu tau!nak main game." Haider mengeluarkan suara.Selepas itu terus pergi.

FLOWERS🌻

ELYN ADRIANA | OGWhere stories live. Discover now