Fawwaz sedang menunggu si kawan ribena dia.
Sampai juga budak tu!Haider mengenakan hoodie fav dia..Dan seluar jean.
"Lambat lah kau.Naik motor pun lembap." Ujar Fawwaz tak puas hati.
Yela!dah sejam tunggu!
"Sorry aku tertidur hehe." Jawab Haider.Tersengih sengih dia.Kalau kau bukan kawan aku dah lama kau lepak underground Haider..
"Haih..cepat lah jom."
Mereka masuk kedalam mall.
Haider paling excited.Excited sebab nak habiskan duit aku aje lah tu..
"Kau rasa mak aku suka hadiah apa?kau pilihkan aku ni tak reti pilihkan hadiah mak aku..Dah tua memang aku reti un.." Ujar Fawwaz.
"Hm..Phone?" Tanya Haider.
Mak aku dah muak kot setiap birthday dapat phone dari saudara!
"No mak aku setiap birthday dah biasa dapat phone.."
"Baju?"
"No."
"Mesin basuh?"
"No."
"Barang masak?Barang dapur?"
"No."
"Baik tak yah suruh!Semua tak nak!" Rengik Haider
Muak kot dia..
"Dah semua tu dah ada!" Balas Fawwaz
"Hobby mak kau apa?" Tanya Haider.
"Baca..baca novel." Jawab Fawwaz.
Berkerut dahi Haider.Mesti dia fikir dah tua pun baca novel..Aku pun pelik bukan hang sorang.
Selesai je beli hadiah untuk mak aku.
Aku rasa bersalah lak tak lanje apa apa kat Haider ye la..Dah penat teman tak dapat apa apa pun.Akhirnya aku pelawa dia.
"Cepat kau nak apa aku belanja..Tapi pakai otak lah.." Pelawa Fawwaz
Haider kalau orang belanja tak pakai otak!Dulu Iskandar tawar dia ada dia minta 100 helicopter??nak buat apa helicopter sebanyak tu.
Teruja Haider.
"Nak patung barbie yang kat sana!" Permintaan Haider.Sambil tunjuk ke arah pantung barbie tu.
Terkejut Fawwaz.Serius lah!? Laki main barbie! Bukan apa Haider ni sometimes dia gentlemen..Tak de sesajat ni!
"Eh,kau laki sial.Lain lah kau nak motor ke..Phone ke..Ni pantung!?" Ujar Fawwaz tak puas hati.
"Kau kata kau lanje!!" Rengik Haider.
"Memang! Tapi bukan pantung!"
Mula lah adu mulut.
"Nak barbie!!"
"No!barang lain."
"Nak barbie!!Kalau tak aku berguling kat tengah mall ni!!" Ancam Haider.
Kau ingat aku takut? Macam kau berani!
"Berguling lah!" Cabar Fawwaz.
Dengar je apa Fawwaz kata terus Haider baring dan berguling.Orang tengok!Terbeliak mata Fawwaz.Ingatkan ancaman Haider hanya gurauan!
"WOI,BANGUN LAH YE YE AKU BELIKAN PANTUNG BARBIE ORANG TENGOK BODOH!" marah Fawwaz.
Bangun aje dari lena Riana kejutkan aku.Terkejut!
"Mak kau hijau!" Jerit Elyn
"Kau nak apa!" Sambung Elyn
"Hehe..Kau ngan Iskandar couple ke!?" Tanya Riana.
Gila ke!?
"Aku nampak semalam dia temankan kau.." Sambung Riana.
"Tak bermaksud kitaorang couple.." Jawab Elyn.
"Hehe..Dah lah jom mandi!Nak g Uni ni." Riana tukar topic.
Aku hanya angguk.Ye semalam aku bersyukur ada Iskandar tolong aku.Terhuntang budi!
Aku masuk ke Uni bersama Fawwaz.Tapi..Aku nampak orang yang aku rindu...
Riana Sofia!
Flowers🌻
sorry sikit..habis idea part ni sambung harini atau
esok tengokla
YOU ARE READING
ELYN ADRIANA | OG
Romance"Perkenalkan aku boyfriend dia."-Tengku Iskandar bulat mata Elyn apabila dengar yang keluar dari mulut Tengku Iskandar.Adam menatap Iskandar dengan santai. "Kau ingat aku percaya?buktikan."-Adam Haider cabar Adam.Apa masalah dorang ni?tiba-tiba Iska...