25- Özel Smut

48 10 98
                                    

Yatağımıza onu yavaşça indirdim. Nazik hareketlerim onu mesut etmeye yetiyor, buna bayılıyorum. Senin için ölümüme kadar nazik olabilirim bebeğim ama şu an kendimi tutabileceğimden şüpheleniyorum.

"Sonunda birleşeceğiz," dediğinde bunun için yeterince heyecan taşıdığımızdan emin oldum. Yoksa o da mı uzun zamandır bunu arzu ediyordu? Ama şimdi seni yerim ben. Üstünü çıkarıp onu gözler önüne serdiğimde gözleri başka başka yerlere kaymıştı.

"Bana bakmanı istiyorum bir tanem."

Çenesinden işaret parmağımı çekmeden kendime çevirdiğim kafasıyla gözlerimiz birbirine değdi. O benim gözlerimde kaybolmak ile meşgul iken ben dudaklarımızı birbirine değdirmekle uğraşıyordum. Katsuki'nin dudakları yiyebileceğim ve ağzıma alabileceğim en güzel tatlı. Gözleri en sevdiğim renk.

Katsuki en sevdiğim insan.

Ellerim belinde, göğsünde ve karnında rahat durmuyorken altımda kıvranmaya ve ağzımın içine o billur gibi sesi iniltilerini bırakmaya başlamıştı. Simetrik vücudu göz zevkimi doruklarına çıkarıyor, onu daha çok arzu etmeme neden oluyordu.

Öpüşürken arada mırıldandım: "Çok güzelsin.". Yanakları al al olduğunda omuzlarımdan ittirip yüzüme baktı. Dudaklarımızı ayırmak için sebebi neydi? Sorgular bakışlarıma maruz kaldığında ağzından baklayı sonunda çıkarabilmişti.

"Sen de üzerini çıkar." Hadi ama altımda böylesine dururken nasıl böyle bir emir verebilirsin? Hemen yapıyorum, reddetme seçeneğim yok.

Yırtarcasına üstümü çıkartıp odanın bir diğer tarafına attığımda gözleri bedenimi tarıyordu. "Senin gibi güzel olmasam da senin olabilirim değil mi?" Alınlarımızı birbirine değdirip ona sımsıkı sarıldım.

Çıplak bedenlerimiz ilk defa birbirine temas ediyordu. Sarılmak dünyadaki en iyi eylem hâline gelmişti. Sıcaklığı beni sarıyor, buna bayılıyorum.

"Kokun baş döndürücü," dediği sırada sol elimi elleri arasına alıp göğsü üzerine koydu. "Başka yerlerin de başımı döndürebilir mi?" Ah evet, bunu yapacağım.

Kendimi ona dayadım bir saniye dahi beklemeden. Üstünde yerimi bir kez daha alıyorken o keyif aldığını belirten mırıltılar çıkarıyordu.

"Başını döndürmekle kalmayacağım, zevkten bayıltacağım seni." Sırıtmaya başladığımda sonunun hayra gitmediğini anlamış olacak ki mırıltılarını kesti ve ciddileşti. Yanağını öpüp sorun olmayacağını fısıldadıktan sonra bir kere daha kendimi ona bastırdım.

"Vücuduna bakarak gelebilirim..." NE?

"Katsuki! Seni var ya.." böyle utandığımı hatırlamıyorum. Kafamı onun omzuna gömdüğümde fırsatı hemen avantaja çevirip beni altına aldı. Yalan mıydı hepsi?!

"Beni beni? Beni var ya, hm?" Üzerimde kalçasını oynatmaya başlayınca aklım yerinden uçtu gitti.

İkimiz de bu işte ölümüne tecrübesiz olduğumuz hâlde ezbere bir şeyler yapıyor gibiydik. Ellerimiz istemsizce diğerimizin bedenine kayıyor, öpüşüyoruz veya zevkten dört köşe oluyoruz. Aşkın bana fısıldadığı arzuları bedenimle yapıyor gibi hissediyorum. İçimdeki duygular bana ne istediğimi söylüyor, hislerim bedenimi ele geçiriyor. Düşünmeden davranıyorum ama biliyorum ki sadece onu istiyorum.

"Benim ol."

"Tümümle seninim."

Aklıma geldi yazdığım bir şiirdeki bir satır: "Bütün bunlar olmasa bile ben tamamen seninim.". Ama şu an kesinlikle ona ait olmam gerekiyor, kaçınılmaz sanki.

Hırsız | DekuBakuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin