Ještě týden po jeho zprávě mi trvalo, než jsem se z toho úplně oklepala. Nebolelo to jako tím způsobem, že jsem se zamilovala a on mi zlomil srdce.
Ale ty slova, to chování a celkově mi přišlo, jako by mi vrazil kudlu do zad. Paule jsem to po čase celý řekla, jak to bylo s Davidem. Byla na něj naštvaná, dělala takový scény, jako často afroamerické mámy ve filmech dělají. Snažila se mě rozesmát, což se jí povedlo.
Všechno mi to ale trochu zacvaklo, trochu tím způsobem, kterej se mi nelíbil. Když jsem sem přijela, stáhla jsem si seznamku, abych věděla, co za muže se tu pohybujou.
No... a tak jsem svajpovala. A našla Davida. Kterej mi dal like. Přišlo mi možná i nezdvořilý, že bych mu to neopětovala.
It's a match.
Opravdu?
Povzdychla jsem si nad tím a napsala mu zprávu.
"Co ty tu?"
Přišla mi hned odpověď. Je zase čtvrtek večer, to nemá nic na práci?
"co ty tu?"
"Ja myslela ze nejsi na one night standy prave"
"nerikalas ty to samy?"
Nepoznala jsem ze zpráv jeho tón. Třeba to myslel ironicky, nebo byl naštvanej, kdoví?
"Rikala, mam to stazeny uz skoro tri mesice, od zacatku co jsem sem prijela. Jen se koukam. A ty?"
"po ty noci s tebou mi doslo, ze mi fyzickej kontakt chybi"
"Hm, zajimavy. A neni pro reputaci Davida Pastrnaka nevhodny mit takovej ucet?"
"vzdycky se da rict, ze je to fake. jeste jsem se s nikym odtud nevidel. a ucet jsem si schvalne overit nedal"
Ale já cítila hned, že je to David. A to jsem ho nemusela znát dobře.
"Hezky. Proc jsi mi dal like teda"
"protoze se mi libis. funguje to tak na ty platforme ne?"
Protočila jsem očima.
"Haha, ses vtipnej. Az leaknou dalsi fotky na bulvar tak se budu smat ja"
"ses ostra, takovou jsem te nepoznal"
"Tak vitej, je to asi uplne novej svet pro tebe"
"co?"
"Svet kde ti kazdej necuca prsty u nohou a nezere ti kazdy slovo co z ty sprosty huby vypustis"
Pleskla jsem naštvaně mobilem o postel. Asi jen pro osobní pocit. Stejně jsem si ho pak vzala do ruky a čekala na to, co odpoví.
"asi jo, protoze ty me neberes jako jmeno, ale ses nastvana na muj realnej charakter"
"Mam proc"
"vsak jo, ja ti to neberu, asi jsem i rad"
"Davide, k veci. Co chces?"
ČTEŠ
Mr. Pastrnak | David Pastrňák
Fanfiction,,Pane Pastrňáku, je pravda, že je štěstí v penězích?" - Váš sociální status se odvíjí podle velikosti čísla na účtě, peníze jsou ve všem, co máte rádi. Pokud je nemáte, jste zranitelní. Zkorumpovaný systém státu není to jediné, co vás může nevidite...