Epilog

293 33 7
                                    

- Regiunea cervicală este alcătuită din 7 vertebre. C1, atlasul, și C2, axisul, sunt specializate pentru rotația capului.

Am oftat, trecându-mi o mână prin păr, constând că este murdar și mâna mea era aproape unsă. M-am ridicat dintre perne, stand în poziție șezută pe salteaua moale, aruncând hârțoagele lângă mine și frecându-mi ochii. Cu siguranță, medicina și un job part-time nu erau cea mai bună combinație pentru sănătatea mea mentală. Am să intru într-un colaps în curând.

Alungând ceața din ochi, m-am întins în lateral și am aruncat o privire pe podea, găsindu-l pe Zeus dormind în aceeași poziție ca acum jumătate de oră, având o expresie crispată, cel mai probabil visând la plimbarea mult dorită înainte de culcare. Dar astăzi, vremea din Maryland nu era favorabilă în detrimentul nostru. A început să plouă încă de la ora două și a continuat până acum, prognoza susținând cu vremea mohorâtă de la sfârșitul lui noiembrie.

Camera era pustie și răcoroasă. Am oftat profund, târâindu-mă aproape în patru picioare din pat, ieșind din încăpere cu Zeus pe urmele mele. Urechile sale funcționau ca un soi de antene, chiar și când dormea. Se repezise la gleznele mele, entuziasmat că poate o să îl scot afară.

Am ridicat temperatura centralei, în vaietele lui Zeus. L-am privit îndelung, în vreme ce se așază pe podea și mă privește cu milă și implorare.

Avea talent, nu am de gând să mint. A învățat și a fost instruit de către cei mai experimentați manipulatori. Am cedat sub ochii lui plouați, apucând pelerina lui de ploaie și un pulover larg și uzat pentru mine. După ce l-am pregătit pentru plimbare, atât pe el cât și pe mine, am părăsit apartamentul, apucând-o pe scări până la parterul complexului cu apartamente învechite, chirii ieftine și miros de pipi pe hol.

Oricum, oricât m-aș fi străduit să mă concentrez pentru examenul de mâine, nu reușeam. Eram obosit. Și nu puteam renunța la jobul meu, deși să lucrez pentru Damien nu era tocmai un vis la care tânjeam. O să îmi setez o alarmă pentru ora cinci dimineața și am să repet din nou, sperând încă de pe acum că voi putea să îmi păstrez mintea concentrată, fără să fie invadată de prezența ei, așa cum se întâmplă de luni bune.

Ploaia devenise mocănească atunci când eu și Zeus am ieșit din stradă. Burnița ușor și în jur auzeam câteva sirene de ambulanță și ceva urlete provenite din blocul de lângă. În rest, nici un picior de om deși era numai ora douăzeci și doi. Câte un vehicul trecea uneori pe stradă, dar nu era aglomerat.

Am mai avut de înfrânt ploaia astăzi. De două ori chiar. Odată pe drumul dinspre unitate și SteelTech Enterprises, apoi de acolo până acasă. Mustangul se află în revizie tehnică de două zile și ceva îmi spune că de data aceasta are să eșueze la câteva etape. Dar sunt optimist că bătrânul meu amic se va întoarce la mine curând. Este mult prea puternic pentru a fi doborât de o pompă uzată.

După câteva minute, am realizat cu stupoare că de fapt Zeus mă plimba pe mine. Mă ghida acolo unde își dorea să ajungă, adulmecând mirosurile simțite numai de el și explorând teritoriul cu care oricum era deja familiarizat. Eram pentru el mai mult ca un înger păzitor decât un stăpân. Mintea mea era complet în altă parte.

Sinclair se plimba în mintea mea chiar și atunci când nu mă gândeam la ea. Era prezentă acolo de parcă ar fi fost un neuron vital funcționării creierului meu. Și am studiat multă biologie și chimie. Chiar și așa, nu am să înțeleg niciodată de ce încă mă gândesc la o persoană despre care nu am auzit nimic de mai mult de două luni. La o persoană pe care nu am mai atins-o. La o persoană care nu devenise nimic mai mult decât o prezență fantomatică în amintirile mele.

Don't Blame MeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum