11.rész

493 23 14
                                    

Reggel még nem gondoltam, hogy ilyen mesés napom lesz. Ha őszinte akarok lenni, már a balesetem előtt se volt valami nagy szám az életem. Tény, hogy többet jártam el szórakozni és az állítólagos barátaimmal is többet találkoztam, de szerelemben nem igazán voltam szerencsés. Az utolsó kapcsolatom 2 éve véget ért, azóta nem volt férfi az életemben. Nem mintha nem akartam volna, de aztán jött a baleset és bezárkóztam. Annyi esélyem se volt egy barátra mint azelőtt. Viszont Mason más. Nem csak az miatt mert sármos, szexis és hihetetlenül bejön nekem, hanem az miatt is mert mellette elfelejtem, hogy milyen problémákkal küzdök. Az önbecsülésem egy kis jóindulattal is a béka segge alatt van, kár szépíteni. Talán a nagyfokú depresszió is közre játszott ami akkor jött rám mikor haza jöttem a kórházból. Igaza volt Masonnek, bezárkóztam, de már nem akarom ezt! El kell fogadnom magam, a hibáimmal együtt. Attól, hogy van egy hatalmas heg a lábamon az még nem azt jelenti, hogy nem lehet szeretni, nem igaz? Attól én még nem változtam meg?! Na jó, ez nem igaz. Régen közvetlenebb voltam, cserfes és imádtam a divatot. Ma már ebből semmi nem maradt belőlem. Eddig nem foglalkoztam magammal, de talán ideje újra visszatalálnom önmagamhoz. Jól érzem magam Masonnel, tetszik és ami hab a tortán, őt is pont annyira érdekli a történelem mint engem. A közös érdeklődés is meg van, mi baj lehet ha megnyílok neki? Igazából elég sok. De ha sose próbálom meg, akkor meg az miatt fogom rágni magam.

Dolgoznom kéne, de képtelen vagyok rávenni magam. Azon jár az agyam, hogy írjak-e neki. Mielőtt eldönthetném a sors megoldja helyettem. Üzenetet kaptam. Abban reménykedtem, hogy Mason az, de csak Jeremy az. Persze neki is örülök, de másnak még jobban örültem volna!

Jeremy: Neked is itt kéne lenni, itt velem a legjobb barátoddal! Amber megint egy fergeteges bulit hozott össze. Küldök pár képet, hátha meggondolod magad és eljössz. Előbb utóbb ki kell mozdulnod!

Jót mosolygok magamban míg várom a képeket.
Az első kép egy medencénél készült. Igaza volt rengetegen vannak. Fürdőző lányok, félmeztelen pasik, egy Dj pult és még koktél bár is van. Ennyit jelent ha anyuci és apuci gazdagok. Sose kedveltem Ambert, Jerrel és még számos ismerősömmel kavart. Játszik velük és minden létező férfival ágyba bújik.
A második képen Jeremy volt, épp szomorú képet vág. Imádom őt. Mindig mosolyt tud csalni az arcomra.
Viszont a harmadik képet megnézve, majdnem összeestem. Mason volt rajta és Amber, ahogy a vállát fogja. Hogy én mekkora hülye vagyok, egy idióta, bedőltem neki. Széptevő, szó szerint, de nem csak nekem teszi a szépet úgy néz ki. Legszívesebben felpofoznám magam és sírnék amiért elhittem, hogy tényleg akar tőlem valamit. Egy újabb kudarc, nem is tudom mért lepődök meg ezen már.  Sejthettem, hogy ez lesz. Én hunyászkodjak meg? A nagy szart!!Oda kéne mennem és jól beolvasni neki. Vagy észre se venni, mintha ott se lenne. Nem tudom mit szólna?! Talán hibát követek el és méregből cselekszek, de azon kapom magam, hogy írok Jeremynek.

Én: Meggondoltam magam! Mégis kedvet kaptam egy kis bulizáshoz! Nemsokára találkozunk! 😘

Gyorsan a szobámba rohantam és az első farmert amit találtam felhúztam. Választottam hozzá egy kivágott, csipke felsőt, dobtam fel egy kis sminket, a hajamat meg kiengedtem. Kocsiba ültem és Amber házáig meg se álltam. Magamban fortyogtam. Méghogy nem megy sehova, nem akar bulizni csak velem lenni! Pff....ezt a disznót!
A ház elé érve leparkoltam és elindultam befelé. Rengetegen voltak és a zene nagyon hangos volt. Amint áthaladtam a nappalin sokan felkapták a fejüket, nem is csodálkozok rajta. Régen voltam már bárhol is. Kiérve az udvarra, Jeremyt kerestem a szememmel. A medence mellett állt, egy sráccal beszélgetett.
-Sziasztok!-Jer meglepődött arcát inkább le kellett volna fényképezni, mint aki szellemet lát.
-Basszus Ivy, azt hittem csak hülyéskedsz! Annyira örülök, hogy itt vagy!-szinte a nyakamba ugrik.
-Itt vagyok! Szóval, miről maradtam le? Amúgy Ivy vagyok!-mutatkozok be a barátom mellett ácsorogó srácnak.
-Szia, Bred vagyok! A versenyre jöttem! Nem is mondtad Jeremy, hogy ilyen gyönyörű barátnőd van!
-Ja, mi nem!-mutat rám, aztán magára.-nem vagyunk egy pár. Ő a legjobb barátom!-nem figyelek a fiúkra, próbálok körbe nézni, hátha meglátom Masont. Bingó! Még mindig Amber mellett van. A Dj pult és a bár között.
-Van kedved hozzá?-basszus mit mondott? Nem figyeltem Bredre.
-Bocsi, kicsit hangos a zene, nem értettem teljesen amit mondtál!
-Azt kérdeztem, volna-e kedved meginni valamit velem?!-tökéletes, mintha a gondolatomba olvasott volna.
-Persze, szívesen!-már mennék Bred után, de Jer elkapja a kezem.
-Mit művelsz? Buliba jössz, kiöltözöl, flörtölsz, nem ismerek rád. Minden rendben?
-Persze, minden rendben, de ha most nem haragszol hozok egy italt magamnak, mindjárt jövök.-Jer még mindig a fejét rázza mikor magára hagyom. Bredet a pultnál érem utol, de mielőtt mellé léphetnénk valaki megfogja a csuklóm. Megfordulok és Mason áll velem szemben.
-Ivy? Te mit keresel itt?-van képe megkérdezni.
-Én? Meghívtak. Viszont most mennem kell! Az a helyes srác a pultnál meghívott egy italra.-mutatok Bredre.
-Most csak szórakozol, ugye?-látom rajta, hogy kiakadt. Helyes, az előbb még én is ki voltam akadva.
-Te is jót szórakoztál Amberrel, nem?-csak néz azokkal a nagy, kék szemeivel. Kíváncsian várom a válaszát.

Tengerszem  ❕️B.E.F.E.J.E.Z.E.T.T.❕️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz