Próbáltam, tényleg. Nemet akartam mondani neki, nem akartam elsietni ezt az egészet, de képtelen voltam tovább tartani magam. Gyenge lennék? Talán! Érdekelt? Rohadtul nem! Csak őt akartam.
Mikor visszajött a fürdőszobából, el akartam menni. Láttam, hogy kínlódik. Igazából az egész filmezés alatt éreztem. Hatalmas akarat kellett hozzá, hogy így visszafogja magát. Mikor újra visszaültünk a kanapéra még tartottam magam, de amint közelebb jött hozzám teljesen elvesztettem az irányítást a testem felett. Most a testem harcolt az eszemmel, és vesztésre állt a józan ész, a vággyal szemben. Mikor elhúzódott tőlem, hiányzott a közelsége, az illata, az érintése. Győzött a vágy! Az ölébe ültem és kikapcsoltam mindent, nem akartam tovább gondolkodni, csak érezni akartam. És milyen jól tettem. Amit a nyelvével és a szájával művelt...az őrületbe kergetett. Az orgazmus olyan erővel söpört végig a testemen, mint egy tornádó. A testem lángolt, levegőt is alig kaptam. Végig csókolta a testem minden kis apró bőrfelületét, amíg el nem ért a számig. Megcsókolt, még éreztem a saját ízem a nyelvén ami még jobban feltüzelt. Nem akartam abba hagyni. Ennyi még nem volt elég belőle. Többet akartam. Azt akartam, hogy bennem legyen, érezni akartam. Olyan sokáig nem voltam részese már semmilyen testi érintkezésnek, hiányzott. Magamra húztam, mint egy második bőrt, de még ez is kevés volt.
-Mindent akarok, és veled akarom!-a szavak amik elhagyták a szám, csak halk suttogás volt, de biztos voltam benne, hogy hallotta.
-Öleld körbe a lábaddal a derekam!-határozott utasítás volt, nekem meg eszembe se jutott ellenkezni vele. Tettem amit kért. Felállt és elindult velem az egyik ajtó irányába. Bíztam benne, hogy a halószobája felé. Amint beértünk, az ágyhoz vitt. Lassan letett az ágyra és felkapcsolta a villanyt. Körbe akartam nézni, de a figyelmem elterelődött amint levette magáról a nadrágot és a bokszert. A farka mint a zászló, csak nekem, értem állt. Megnyaltam a szám. Én is megakartam ízlelni őt. Már nyúltam volna érte, de megállított.
-Nem most!-pontosan tudom mire célzott.
-Amint a szádba vennéd elsülnék. Én benned akarok lenni, most!-csak bólintani tudtam. Valahogy elhagytak a szavak. Néztem, figyeltem minden mozdulatát. A szekrényhez lépett és egy óvszert vett elő a fiókból. A fogával tépte fel a fóliát, azonnal magára görgette. Én még mindig az ágy szélén ültem. Hozzám lépett és egy határozott mozdulattal az ágy közepére emelt. Feltérdelt az ágyra, egyre közelebb és közelebb jött. A combomat szétnyitotta, annyira csak, hogy elférjen a lábam közt. Lehajolt hozzám és megcsókolt.
-Annyira gyönyörű vagy. Alig bírok magammal, hogy ne essek neked.-magamban könyörögtem, kérleltem, hogy végre szabadítson meg ettől a kíntól. Képtelen voltam megszólalni. Kettőnk közé nyúlt, a farkát többször végig húzta a puncimon. Nedves voltam, nem bírtam már várni.
-Kérlek!-a nyakamhoz hajolt. Apró csókokat adott. Közben lassan belém hatolt. Szinte egyszerre nyögtünk fel. Túl jó érzés volt. Teljesen kitöltött. Még tovább nyomta magát bennem, aztán megállt. Várt míg a testem hozzászokik a méretéhez. Megmozdítottam a csípőm, nem akartam várni. Azt akartam, hogy mozogjon bennem.
-De türelmetlen valaki!-kuncogott fel. Csodálja? Mindjárt az őrületbe kerget. Nem váratott tovább, a csípőjét megmozdítva végre ki-be járt bennem. Fokozva a tempón gyorsított. Az ágyneműbe kellett markolnom annyira intenzív volt. Egy percre sem állt meg. Mindkettőnkről folyt a víz. A jobb combom alá nyúlt és feljebb emelte. Ez a szög még intenzívebben érte el azt a bizonyos pontot bennem. Szinte azonnal elélveztem. A nyaka köré fontam a karomat. Nem hagyta abba az ostromot. A saját orgazmusát kergette. A nevemen az ajkán élvezett el. A fejét a mellem közé hajtotta. Mindketten szaporán vettük a levegőt, próbáltam lenyugtatni magam. Mikor felemelte a fejét mosolygott.
-Jól vagy?-hogy jól-e? Életemben nem szexeltem ilyen jót.
-Mikor csináljuk újra?-hangosan felkacagott. Legördült rólam. Az óvszert lehúzta magáról, csomót kötött rá és a szemetesbe dobta. Majd visszabújt mellém az ágyba. Közelebb húzott magához, a derekamra tette a kezét.
-Adj pár percet!-még mindig mosolygott, én a mellkasához bújtam.
-Hát jó, legyen. Bár lehet csak öreg vagy még egy menethez, nem?-azonnal a hátamon találtam magam. Ő felém tornyosult.
-Mond még egyszer ha mered!
-Mit, hogy nem bírsz még egy menetet?-incselkedtem vele, de rossz vége lett. A fiókból ki vett még egy óvszert és mellém rakta.
-Majd én megmutatom neked ki nem bír még egy kört!És igaza lett. A negyedik orgazmus után, már könyörögtem neki. A testem kimerült és kielégült. Mozdulni se bírtam, nem, hogy hazamenni. A karjai közt aludtam el és mennyire jobb volt mint egyedül. Mostantól fogva mindig ezt akarom, remélem ő is!
KAMU SEDANG MEMBACA
Tengerszem ❕️B.E.F.E.J.E.Z.E.T.T.❕️
RomansaIvy és Mason szerelmi története! A történet Skóciában játszódik, mindketten ott laknak, de valahogy még sose találkoztak egymással, egészen mostanáig. Ivy, fiatal, gyönyörű lány, bár életét beárnyékolja egy baleset, amit nem is olyan rég szenvedett...