12.rész

468 31 2
                                    

Mason

Ivyt haza kísérve, én is haza felé vettem az irányt. Szinte mesébe illő napunk volt. Teljesen megbabonáz ez a nő. Legszívesebben vele maradtam volna, de tisztában vagyok vele, hogy ez még korai lenne. Látom a szemében, nem engedett fel mellettem, de ezen változtatni fogok!

Már majdnem otthon voltam, mikor Josh üzent, hogy elment abba a buliba amibe engem is meghívtak és gáz van. Azonnal menjek oda! Egy percig nem gondolkoztam, amint hazaértem, autóba ültem és arra a címre hajtottam amit pár nappal ezelőtt küldött. Rengetegen voltak, félmeztelen nők és férfiak a medencében, szerelmes kamaszok, kalandra vágyó fiatalok és részeg bunkókból se volt hiány. Az egyik majdnem sikeresen rám is öntötte a sörét. Az eszem megáll, minek iszik az aki nem bírja? Alkohol nélkül már nem is érzi jól magát? Gyorsan körbe néztem a házban, de ott sehol se találtam a barátomat, ezért a hátsó udvarra mentem. Elég hamar megtaláltam. Épp egy lány torkán dugta le a nyelvét. Nagyon remélem, hogy nem kamuzott és nem feleslegesen jöttem ide. Azonnal oda mentem hozzá.
-Josh!-meg se halott!-JOSH!-végre elengedte a csajt és rám nézett.
-Na végre itt vagy! Ideje volt már!-mi az ördögről beszél?
-Üzentél, mi az a rohadt nagy gáz?-egyre jobban ment fel bennem a pumpa.
-Az, hogy nem voltál itt! De most, hogy itt vagy, minden oké. Amúgy meg érdeklődtek felőled.-mutat a kezével egy csajra a Dj pult felé.
-Most szívatsz? Ezért hívtál ide? Mondtam, hogy nincs kedvem bulizni és nem akarok jönni, csajozni sincs kedvem. Elmegyek! Most inkább ne is szólj hozzám. Majd ha kijózanodsz beszélünk.-meg se vártam a válaszát, csak sarkon fordultam és eljöttem. Nem sokáig jutottam, mert egy lány azonnal előttem termett. Basszus, ez az a bige aki pár nappal ezelőtt az ágyamban volt. Audry, Ava, Amber? Hogy a fenébe is hívták?
-Helló!-nem jut eszembe a neve.
-Helló!-az udvariaskodást letudtuk, én lépek. Próbálok ellépni mellőle, de nem enged.
-Hova sietsz szépfiú? Múltkor nem igazán volt alkalmunk közelebbről megismerkedni és elég bunkó is voltál reggel, de megbocsájtok, ha most kárpótolsz érte!-nem kertel a csaj, azt meg kell hagyni. Máskor szívesen éltem volna a lehetőséggel, de Ivyn kívül még gondolni se tudok másra. Nem vált ki belőlem semmit ez a nő. A farkam se moccan meg a nadrágomban, pedig alig van rajta ruha.
-Sajnálom, keress valaki mást!-ez a nő olyan mint egy pióca. Megfogja a vállam és közelebb lép.
-Teszek róla, hogy meggondold magad. Gyere fel velem a szobámba!-ez nem ért a szép szóból? Már válaszolnék mikor a szemem sarkából meglátok egy ismerős alakot. Amint odanézek szinte teljesen lefagyok. Mi a fenét keres itt? Azt mondta nem megy bulizni, bár én is ezt állítottam. De mentségemre legyen szólva, nem is azért jöttem ide. Végig kísérem minden mozdulatát, egészen addig míg el nem indul a bárhoz egy kis nyikhajjal. Mit művel? Muszáj kiderítenem mi a fene történik. Pár órával ezelőtt még engem csókolt és érintett, most meg egy másik pasival van?!
Odamegyek, elkapom a csuklóját és számon kérem. Fel van háborodva és valami Amberről magyaráz. Ki a faszom az az Amber?! Követem a tekintetét és akkor esik le. Ja persze, a csaj akivel az előbb dumáltam, ő Amber.
-Nem azt mondtad, hogy nem mész bulizni? Mekkora egy hazug dög vagy. Minek lódítottál? Elég lett volna ha elmondod az igazat. Tudod mit? Nem is érdekel, úgy sincs köztünk semmi, szóval vissza mehetsz a macádhoz és én is Bredhez!-úgy füstölög mint egy gyár kémény. Megszólalni se tudok mellette. Felét nem is értem annak amit a fejemhez vág.
-Megszólalhatok végre? Hagyod?
-Nem! Nem akarom hallani amit mondani akarsz.-na abból nem eszik, annyi szart vágott a fejemhez, hogy az a minimum, hogy meghallgat.
-Pedig végig fogsz hallgatni!
-Biztos, hogy nem! Nem vagyok köte....-na jó ebből elég! Megfogtam és  felemeltem. A vállamra dobtam mint valami krumplis zsákot. Nem érdekelt hol vagyunk és kik néznek minket, megindultam vele kifelé.
-Azonnal tegyél le! Elment az eszed? Ez emberrablás! Mason!
-Ne ficánkolj mert leejtelek!-nem érdekelt a könyörgése, rohadtul felbaszta az agyam. Semmit nem tettem, ő meg teljesen kiakadt. Ezt minél előbb meg kell beszélnünk. Amint kiértem a házból, a kocsimhoz mentem. Leraktam Ivyt mellette és kinyitottam az anyós felőli ajtót neki.
-Szállj be!-keresztbe fonta a karját, de nem mozdult.
-Azt lesheted, sehova nem megyek veled, te ősember!-tettem egy lépést felé.
-Ne akard, hogy én ültesselek be!
-Mért csinálod ezt? Nem tartozol nekem semmivel! Nincs köztünk semmi!-szóval nincs köztünk semmi?
-Nincs? És a délelőtt? A csókok, az érintések, neked semmit nem jelentettek? Azért jöttem ide mert Josh rám írt, hogy gáz van, de amint ide értem kiderült, hogy kamuzott.-fájnak a szavai amiket a fejemhez vágott. Rohadtul rosszul estek.
De nem hagyom ezt annyiban, meg fog hallgatni. Ha szeretné, ha nem!

Tengerszem  ❕️B.E.F.E.J.E.Z.E.T.T.❕️حيث تعيش القصص. اكتشف الآن