Plan 1: Mucizevi Bir Olayla Bir Anda Hayatına Gir
"Mucizevi olaymış. Kıçım." Sehun elindeki kağıda bakıp gözlerini devirmişti. "Herifin karşısına çıkmak için bildiğin resimli açıklamalı plan oluşturmuşsun."
Jongin'in berbat resim yeteneğiyle –ki öyle bir şeyden söz etmek imkansızdı- çizilmiş şekiller Sehun'a sadece mide bulantısı hissi veriyordu.
"Sen düzgünce anla diye çizdim onları." Sehun önündeki kağıda tekrardan bakmıştı.
"Neresinden bakarsam bakayım hiçbir şeye benzemiyor Jongin. İnan bana daha da karıştı kafam. Bu kalpler ne, hangi araba bizim?"
"Aptal mısın Sehun?" Sinirle dün gece uyumayıp çizmeye uğraştığı şaheseri elinden almıştı. "Bak bu kafası kırık kalp olan çöp adamlar çiftleri ayırmaya çalıştığı için Kyungsoo, bütün kalpli olan çöp adamlar da benim."
"Bunlar çöp adam mıydı yani?" Sehun bazen ablasının kızıyla Jongin'in aynı zekada olduğunu düşünüyordu. "Peki bu noktada ben neredeyim?"
"Sen de buradasın bak. Kafasında boynuz olan çöp adamlar sensin?"
"Boynuz ne alaka?" Jongin'in Sehun olarak ifade ettiği çöp adamlara göz gezdirmişti. Onun gözünde kafasında anten olan çarpık bir kaç şekilden başka bir şey değildiler.
"Onlar geyiğe benzeyen sevgilinin boynuzları. Göreve çıkarken sana şans getirmesi için ödünç vermiş."
"Dur tahmin edeyim içinde sana şans verdiğini düşündüğün sözde o büyülü boxer var değil mi?"
Jongin böyle şeylere ya gerçekten inanıyordu ya da bazen kendilerini süper kahraman olarak görme oyununu oynuyordu. Sehun hala ikisi arasında kalmıştı.
"Nereden bildin. Bak bunlar da lazer ışıklı gözlüklerim." Jongin bütün dişlerini göstererek gülümseyip arabanın önündeki gözlüğünü takmıştı.
Oldukça yakışıklı görüntüsünün ardında tamamen bir aptal yatması Sehun'a göre dünya için büyük bir acımasızlıktı.
"Saat geldi. Sen artık arabana geç." Jongin sırtını dikleştirerek direksiyonu sıkı bir şekilde kavramıştı.
"Bunu yapmak zorunda mıyız?"
"Evet." Jongin, duygusal bakışlarından Sehun'un içinden geçenleri okumuştu bile.
"Miranda'ma fazla sert davranma." Dudaklarını büzerek el sallamış ve karşı sokaktaki arabasına ilerlemişti.
"Merak etme nazik olacağım." Jongin'in sapıkça gülüp direksiyonunu okşaması Sehun hiç de rahatlatmamıştı.
Sehun arabasına geçip kulaklığını taktığında ikisine de ciddiyet hakim olmuştu. Her ne kadar birbirleriyle sürekli uğraşsalar da eğer iş peşindelerse kesinlikle ciddi oluyorlardı.
"Bir şey görüyor musun?" Sehun'un karşısında duran arabadaki Jongin'e bakarak konuşmuştu.
"Şimdilik bir şey... Binanın kapısı açıldı." Sokağı gösteren önünde kameradaki görüntü Jongin'in gerilmesine neden olmuştu. "Başlıyoruz." İkisi de aynı anda arabasını çalıştırmıştı.
4 yola açılan bir sokakta Sehun ve Jongin karşılıklı sokaklarda, kendilerine dikey olan sokaktan gelecek olan Kyungsoo'nun arabasını bekliyordu.
Plan Jongin'in çizdiğine bakılarak pek belli olmasa da açıktı. Kyungsoo binadan çıkıp arabasına binip karşılıklı bakan iki sokağın kesiştiği yere geldiğinde Sehun ve Jongin de ilerleyerek ufak bir kazaya neden olacaklardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Owl Divorce Agency
FanfictionOnların görevi, diğerlerinin aksine birleştirmek değil, ayırmaktı. -Dragon Dating Agency 2. Sezon-