15. Bölüm

4.9K 424 110
                                    

"Ben vazgeçtim evlenmeyelim." Luhan mağazanın önüne geldiklerinde panikle geri kaçmaya yeltenmişti.

"Hiçbir yere gitmiyorsun." Ta ki Sehun onu kolundan tutup geri çekene kadar.

"Sehun..." Kalan son umuduyla yalvarmayı tercih etmişti. Evet, Sehun'la evlenmeyi istiyordu. Fakat bu kadar acele olmasını istemiyordu.

"Eğer biraz daha itiraz edersen benimle evlenmek istemediğini düşüneceğim."

"İstiyorum faka-"

"O zaman girelim!" Luhan'ın başka bir şey demesine izin vermeden yüzündeki gülümsemeyle içeri girmişti. 

Tamam, her şeyin acele olduğunu o da biliyordu. Luhan bu durumu ona hatırlatmasa aklına bile gelmeyecek kadar duygusal zekası sıfır olan biriydi. Ancak evlilik konusunu ilk dile getiren Luhan'dı ve Sehun'a bu düşünce hiç de kötü görünmemişti. Hatta düşündüğünde mutlu olmasını engelleyemiyordu.

Luhan'la birlikte yaşayacakları bir ev ve her gün Luhan'ı görmek –işte gördüğüyle kesinlikle idare etmiyordu- fena fikir sayılmazdı. 

Hatta Luhan'ın çoğunlukla sevişmekten kaçıp kendi evinde kaldığı gerçeğini düşünecek olursa bu sefer Luhan'ın kaçabileceği herhangi bir yeri de olmayacaktı.

"Hoş geldiniz." Bütün çalışanlar bir anda etrafında toplandığında Luhan kendini gergin hissetmişti. Buraya ilk gelişi ya da düğün hazırlığını ilk kez yapışı değildi. Kendi için olmasa da başkaları için defalarca bu tarz yerlere gelmiş ve yardımcı olmuştu.

Ama şimdi çok farklıydı.

Evlenecek olan oydu.

Evleniyordu! Luhan bu gerçeği bir kez daha fark ettiğinde terlemeye başlamıştı. Sehun'un yerine de heyecan hissediyor gibi bir hali vardı hatta.

"Sizin için uygun modelleri önceden belirledik ve hazırladık ancak yine de özel bir isteğiniz varsa..."

"Sizin zevkinize güveniyorum. Neler var elinizde?" Sehun sanki ciddi anlamda başkası için takım bakıyor gibiydi. Gerçekten ama gerçekten öyleydi.

En azından elini cebinden çıkarmayı deneyebilirdi!

"Buradakileri sizin için, buradakileri ise Bay Luhan için ayarladık." Adam askıları gösterirken Luhan artık daha fazla dayanamayacağını düşünüyordu. Evlilik bir yere kadardı ama buna dayanamazdı.

"Beyaz damatlık hayatta giymem!" Onun için ayrılan yere öfkeyle bakarken bağırmıştı.

"O zaman gelinlik tercih edersin?" Sehun'un dalga geçmesi üzerine çalışanlar gülerken Luhan sinirden kızardığını hissediyordu.

"Sehun!"

"Hemen kızmayın. Böyle olacağını umduğumuz için siyah takım da hazırlamıştık. Birkaç tanesini denemekle başlayabilirsiniz." Luhan hala burnundan solumaya devam ederken kendini çoktan deneme odasına itilirken bulmuştu.

"Bazen senin yüzünden katil olacağımı düşünüyorum." Yalnız kalır kalmaz Luhan Sehun'a kızma işine kaldığı yerden devam etmişti.

"Daha evlenmeden kavga ediyoruz. Evlenince daha fazla edeceğiz."

"Ne o? Evlilik planını gözden mi geçirmek istiyorsun?"

"Hayır bu çok tatlı! Sen sürekli kızarsın ben de sinirli haline bakıp saatlerce gülerim. Ne kadar tatlı olduğunu bilemezsin." 

Sehun Luhan'a fangirllük yaparken Luhan ciddi olmayı, ona kızmayı gerçekten denemişti ama sevimli hareketler yaparak kendini affettirmeye çalışan bir Sehun'a sinirle bakmak kolay bir iş değildi.

Owl Divorce AgencyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin