Normalde bölümleri dikkatle kontrol edip düzeltmeme rağmen bu sefer gerçeeeekten ve gerçekten tek bir yeri bile kontrol etmedim, tuhaflık görürseniz anlayışla karşılayın lütfeen sonra düzeltirim ben hep oraları :3
----
"Ona baktığımda aklıma Miranda'nın orjinalliği giden kaportası geliyor."
"Sehun bir kez daha o arabaya Miranda dersen giden tek şey orjinalliği olmayacak."
Jongin'in Sehun ve Luhan olarak tanıştırdığı ikili karşımda birbirlerinin kulaklarına fısıldayarak konuşsalar da duymak için herhangi bir çaba göstermeme bile gerek yoktu. Rahatsız olmuyordum ancak hoşuma gittiği de söylenmezdi. Jongin onların konuşmalarını duyunca boğazını temizlese de bunu umursamadıklarını görmek zor değildi.
"Hala nasıl Jongin'e uyarak böyle bir şey yaptım bilmiyorum." Sehun hala konuşurken gözlerimi devirmiştim. Onlar bu kadar rahat konuşabilse de ben bu kadar rahat olamıyordum. Jongin'le o şekilde tanışmış olmak sorun değildi. Hatta eğlenceli ve komik gelirdi eskiden. Ancak bunun sonradan tamamen planlı bir şey olduğunu öğrenmek canımı sıkmaya yetmişti.
"Byunhyun'du değil mi?"
Adı Yixing olan, diğerlerine göre daha aklı başında olan arkadaşı aradaki gerginliği fark edip durumu toparlamak adıyla sandalyesinde doğrulup kendini kurban ettiğinde işleri daha da çıkmaza sürüklemişti.
"Büroda halkla ilişkilerden sorumlu olduğunuzu söylemiştiniz, hangi üniversite acaba? Ben de aynı bölümü okudum da." Yixing gayet saygılı bir şekilde sorsa da Baekhyun derin bir nefes almıştı.
Adını yanlış hatırlaması mı yoksa Baekhyun yerine Chanyeol'e bakarak konuşması mı yoksa Baekhyun'un sekreterim demekten çekinip söylediği şeyi sorgulaması mı yoksa Baekhyun'un üniversite bile okumaması mı Baekhyun'u kızdırmıştı bilemiyordum ama umarım hepsinin aynı anda intikamını alacak bir laf etmezdi.
"Baekhyun. Adım Baekhyun, Byunhyun değil. Ayrıca benim yerime sevgilime bakmanızı gerçekten bizi karıştırmış olmanıza veriyorum, umarım öyledir de. Ah, bir de tecrübelerimle bu yere yükseldim, okuduğum okulla alakası yok."
Ortam daha da gerilirken Baekhyun adına üzülmüştüm. Eğer Jonginler'in şirketteki dosyada kendisinden büyük yazılarla 'sekreter' diye bahsedildiğini bilse çoktan pes edip masanın altından sinirinin geçmesi için Chanyeol'ün bacaklarını sıktırıyor olurdu.
"Birlikte misiniz?" Yixing'in yanındaki, şirketin sahibi olduğunu iddia eden ancak daha çok gece kulübü işletiyormuş gibi görünen Wufan hala atmosferin düzeleceği konusunda umutlu olmalıydı ki Chanyeol ve Baekhyun'a laf atmıştı. "Öyleyse ne güzel, burada 4 çift var." Huysuzluk çıkarma sırasının bana geldiğini anladığında suyumdan yudumlamıştım.
"Biz birlikte değiliz." Jongin şaşırarak bana baktığında omuz silkmiştim.
"Birliktesiniz sanıyordum."
"Ayrıldık."
"Tekrar başladık sanıyordum." Sehun ve Jongin'in sırayla sormasıyla yeniden gözlerim göz kapaklarımın altına kaymış ve geri yerine yerleşmişti.
"Henüz teklifini kabul ettiğimiz söylenemez. Gerçi henüz tekrar başlamak için mantıklı adımlar attığın da söylenemez."
"Burada boşuna mı çift buluşması yapıyoruz?"
"Ben arkadaşlarımızı tanıştırmak için buradayız sanıyordum Jongin. Buna neden başka anlamlar yüklüyorsun ki?"
"Tamam, ben yine kendimi fazla kaptırdım." Jongin pes edercesine ellerini havaya kaldırdığında çatık kaşlarımla ona bakmaktan vazgeçmiştim. O sırada tam karşıma sanki bilerek oturmuş olan Sehun yüksek sesle gülmeye başlamıştı. Bir süre sessizce ve yargılayıcı bakışlarla onun susmasını beklemiştik. Ama her saniye daha fazla gülüyor ve sadece bizim değil kafedeki diğer insanların da dikkatini çekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Owl Divorce Agency
FanfictionOnların görevi, diğerlerinin aksine birleştirmek değil, ayırmaktı. -Dragon Dating Agency 2. Sezon-