10 Yıl Önce
Dersim henüz yeni bitmişti.Eve kadar yürümek istiyordum,biraz temiz hava iyi gelebilirdi.
Çantamdan kulaklıklarımı çıkaracağım sıra karşımda gördüğüm yüz ile donakaldım.Zihnim usulca beni terk ederken kalp atışlarımı hissetmiyordum.
Ağzımın kuruduğunu hissettim,parmak uçlarım soğuktan mı yoksa heyecandan mı uyuşmuştu emin değildim.
Sanki az sonra yere yıkılacak gibi hissediyordum,bacaklarımdaki güç bir anda çekildi.
" Ruslan ? "
Ayaklarım adeta zemine çivilenirken yutkunmayı denedim fakat başaramadım.Genzime koca bir yumru oturmuştu sanki,nefes almak bile hiç bu kadar zor olmamıştı.
Üniversiteye başladığından beri aramız kötüydü,Brooke adında Amerikalı bir kızla takılmayı bana tercih ediyordu ve ona çok kızgındım.Ne olmuş yani üniversiteye başlayacak kadar büyüdüyse ? Beni ihmal etmeye başladığı için tam bir pislikti.
" Dönmüşsün. "
" Vizelere girip geri geldim. "
" Anladım. "
" N'aber ? " dedi,bana doğru yürürken bir yandan da çaktırmadan beni incelediğini fark ettim.Siyah kolsuz bir tişört ve dizleri yırtık siyah jean giymişti.
Bir boyband grubunun solisti gibi giyinmişti.Açıkcası çok havalıydı ve bu onu iki kat kıskanmama neden oluyordu.Aramızda üç yaş olmasına rağmen benden daha olgun görünüyordu." İyi,senden ? "
" İyi,elbisen yakışmış " dedi,işaret parmağıyla hafifçe üzerimi işaret ederken.Beni beğendiği için kalp atışlarım hızlanırken kendi içimde mala bağlamaya başlamıştım bile.
" Teşekkürler,sen de iyi görünüyorsun " dedim,elimden geldiğince havalı davranıp heyecanımı gizlemeye çalışarak.Bu konuda pek becerikli olduğum söylenemezdi.
" Şurada oturalım mı biraz? "
Başıyla işaret ettiği kafeye baktım.Oturabilir miydik? Abim bir yerlerden çıkarsa? Yanlış anlar mı?
" Olur. "
Hava çok güzeldi,hoş bir bahar sıcağı vardı.Ruslan,cebinden sigara paketini çıkardı ve bir tane yaktı.Kaşlarımı havaya kaldırarak ona merakla baktım.
" Geri dönecek misin? "
" Hayır,bir süre buradayım. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
V İ S A L
Non-FictionSığındığı her şey onu helak etmiş, tufanın içinde boğulmuştu. Kuyuya atılmış, üç kuruşa da satılmıştı. O yüzden sevgi üzerinde emanet duruyordu.