26

9 3 7
                                    

Y/N: Evet gençler,hazır mıyız yine Ruslan Vidar Demiroğlu zikir ritüeline? ✨ Piyanist bana bırak,lütfen bana güzel bi ritim aç 🏹🥱

Gecenin bir yarısı,elimde yastığımla salona indiğimde karanlıkta oturan Kurter ile bir an aklım çıktı.Işığı açtım.Dönüp bana baktı,ben de uzun uzun ona baktım.Hadi beni Zoya odadan kovmuştu da ayaktaydım,bunun burada ne işi vardı ?

" Gece gece zebellak gibi napıyon Kurter sen ? "

Derin bir nefes verip önüne döndü.

" Odadan kovuldum gülüm. "

Yastığımı kucağımda sıkı sıkı tutarken esnedim.

" Ben de. "

" Ne yaptın da kovdu seni? "

" Valla hiçbir şey yapmadım. "

" Valla ben de öyle.Anlamadım neden siktir yedim karıdan şimdi ben. "

İkimizde derin derin nefes çektik.Galiba kader mahkumuyduk.Hamilelik hormonlarına kurban gidiyorduk.Umarım Allah bize acırdı çünkü karılarımız acıyacak gibi görünmüyorlardı.

" Ee iyi kalk,çay sigara yapalım madem. "

" Bencede.Uyku muyku kalmadı zaten. "

Nenem bir ara su içmeye kalkınca yazmasını düzelterek,mutfağın orta yerinde dikilip bize tip tip kitlendi.Bir sen eksiktin be mübarek.

" Ula gecenin bu saatinde ne bok yersinuz şam şeytanı gibi dikilirsunuz da? "

" Yok bir şey nene ya,git yat sen. "

" Ula yoksa karilarunuz odadan mı kovdi? Uyyy  şimdu sevdum ha ben bu bok yiyenun gelinlerini ... Kafalarinizu da ha böyle karpuz gibi kırsalardu haçen ne güzel olurdu da.Açar bakarduk içinde beyin var mi,yok mi? "

Kurter de ben de tip tip baktık neneme.Gece gece öyle keyiflenmişti ki ellerini beline koyup kıs kıs gülmeye başladı.

" Tövbe tövbe kadın ... Gece gece kafa mı buluyon sen bizle ? "

" Koynunuza avrat diye alırsanuz böyle Nemrut karilaru,ha böyle çarkınızın ta orta yerine siçarlar,adamı madam ederler,haktur size ula ... Nasul keyiflendum şimdi anlatamam. "

" Gül sen nene,gül... Ağlancak halimize sen de gül. "

Nenem bizimle güzelce dalga geçtikten sonra odasına gitti uyumaya.Tam bizde uyuyalım artık diyecekken Asel yavaş yavaş mutfağa girdi.Eli belini desteklerken yüzü korkuyla bembeyaz kesilmiş bir vaziyette bakmaya başladı.

" Suyum geldi,Kurter. "

İkimizde kıza kilitlendik.

" Ne ? Ne suyu ? "

" Meyve suyu Kurter ! Doğuruyorum diyorum gerizekalı! "

" Şimdi mi ?! Saat gecenin ikisi! "

V İ S A L Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin