13

12 3 17
                                    

Çok yanlış bir zamanda dışarı çıkmıştık biz.Öğlenin sıcağı tepemizde,resmi daireler öğle molasında.Ben bilmem kaçıncı sigaramı yakarken Zoya'yı evde tek başına halam ve babaannem ile bıraktığım için pişmanlık duyuyordum.Umarım Nilüfer kadın,kalkıp da bizim kıza namaz falan kıldırmazdı.Babaannemden her şeyi beklerdim ben.Polat'ın izlediği tiktok videolarının sesleri git gide beynimi kemirirken ondan biraz uzağa yürüyerek sükuneti aradım.

" Vidar,baksana şu kıza. "

Arkamdan gelerek telefonunu yüzüme doğru tutunca göz ucuyla baktım.Sarışın bir kız,canlı yayın gibi bir şey yapıyordu herhalde.Sosyal medyadan pek anladığım söylenemezdi.

" Baktım,ne olmuş? "

" Nasıl sence? Gelir mi bize? "

" Lan oğlum bunların hepsi Onlyfans! Kanma bunlara. "

" Saçmalama abicim ya.Kız edebiyle canlı yayın yapıyor da. "

Elimi ona doğru kaldırıp yüzümü buruşturarak okkalı bir küfür savurunca yutkunarak telefonunu cebine soktu.

" Karı kız derdune dolandirulacaksun çarkuna siçtuğimun deyyusu! "

Sinirlenmiştim,sinirlenince de şivem kaymıştı.Biz neyle uğraşıyoruz bu herif neyin derdine düşüyor ! Sabahtan beri sıra beklemekten beynim erimişti, kulaklarımdan akıyordu zaten.Ben soyismimden memnundum,şimdi bu nereden çıkmıştı ya? Dedemi de,gelmişini geçmişini de üst üste getirip sikeyim ben.

" Koçari yürü,sıra bize geldi valla."

" Şükür amınakoyayım! "

Önümdeki teyze kenara çekilirse geçecektim ama dedikodu peşinde koşarken kendinden geçmişti.Tavana bakarak soluyup genzimi temizledim.

" Teyze bir müsaade et de geçelim. "

Kadın,bir an irkilerek elini göğsüne koydu.Bana başını çevirip aşağıdan bakarken öyle çok süzmüşdüki bir an nikahına alacak sandım.

" Evladım,sıraya girsene.Utanmıyor musun kaynak yapmaya? "

" Ne kaynağı teyze ya? Sıra bizde. "

" Nereye sende evladım? Ben varım önce.Yaşlılara hürmet de kalmamış,Aytenciğim görüyor musun? "

Teyze sana da Aytenciğine de ! Bu sabahtan beri sınanıyordum ben.Bir elimi belime koyarak kendimi izah etmeye başladım sakince.

" Bak teyze,Ayten teyze sende bak.Şurada otomat var.Oradan fiş alıyorsun fiş! Market sırası mı burası girmişsiniz kafanıza göre ? "

" Ben bilmem fiş miş! Sabah dokuzdan beri buradayım. "

Çantasını sıkı sıkı tutarak bana yandan bir bakış atınca iyice delirdim.Sabah beşte gelseydin,hata etmişsin dokuzda personel ile birlikte daireyi açarak.

" Teyze bak burada ne yazıyor? " dedim elimdeki sıra fişini ona doğru tutarak.Gözlerini kısarak eğildi.

" Bakayım,yakını göremem ben sen oku. "

" Doksan altı yazıyor,bak ekranda da doksan altı yanıp sönüyor görüyorsun."

" Öyle desene çocuğum ! Aytenciğim biz lafa dalmışız haliyle sıramızda geçmiş. "

V İ S A L Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin