Sabah,kavga seslerine uyandık.Bizim odamızın yanında Asel ve Kurter'ın odası vardı,ondan dolayı ... Bir el silah sesi ateşlenince irkilerek yatakta doğruldum.Kalbim göğsümün altında deli gibi çarpıyordu.Güçlükle yutkunup yüzümü avuçlarımın arasına alıp,hala uyku sersemi olan Ruslan'a bakındım." Korkma,korkma Asel Kurter'i vurdu herhalde. "
Ne kadar da normal bir şeymiş gibi anlatıyordu.Yorganı çeneme kadar çekmiş,onunla birlikte bağırış seslerini dinliyordum her ne kadar anlamasam da.Gecenin bir yarısı Ahuzar'ın babası evi basmıştı,sabah üçe kadar adamı sakinleştireceğiz diye uğraştılar.Ben pek umursamadım,uyumayı tercih etmiştim.Kurter döndüğünden beri evde huzur da kalmamıştı.Ne zaman bitecekti bu kaos?! Ruslan,hiçbir şey olmamış gibi kalkıp duşunu aldı.Bu gergin ortama çok alışkın gibi görünmesi beni hayrete düşürüyordu.Ben de kalkıp pijamalarımı çıkardım ve üstüme daha düzgün bir şeyler giymek için dolabım önünde dikildim.
" Bugün kızlarla alışverişe gideceğiz. "
" Bizim içinde güzel bir şeyler alırsın artık. "
Banyoda aynanın karşısında saçlarına şekil verirken,başını uzatıp bir an benimle göz göze geldi.Yüzündeki muzip ifadeye gözlerimi kısarak baktım.
" Ne gibi? "
" Ne bileyim,kırmızı dantel mantel ; fantezi giyim işte. "
Bir an gülecek gibi oldum.
" Bakarız. "
" Almadan önce kabinde bir kaç fotoğraf at ama,ben seçeyim. "
" Tamam,atarım. "
Duyduklarından memnun olmuş gibi dudakları bir sırıtışla kıvrıldı.Gülmemeliydi çünkü gülüşü bile bana tahrik edici geliyordu.Bir kaç saniye hayran hayran yüzüme baktı.
" Valla mı ? "
" Evet. "
Kendinden geçmiş gibi gözlerini kapattı.
" Hazır evde şu gürültü varken canını mı okusam senin? "
Bir kıkırtı ağzımdan kaçtıktan sonra istemsizce dişlerim dudağıma gömüldü.
" Çok fenasın. "
" Benden daha fena birisi var şu an,seni çağırıyor banyoya. "
Kendimi tutamayarak utançla karışık bir kahkaha attım.O da gülse de bakışları hiç de masum değildi.Oldukça cüretkar davrandım.Resmen tırmandım adama.Bacaklarımı bacaklarına dolayıp onu kendime daha çok çektim.Varlığını kasıklarımda hissettim.Sıcaktı,her şey çok sıcaktı ya da benim tenim yanıyordu. Memnun bir edayla kıvrıldı dudakları.
" Bu aralar ayrı bir güzelleştin sanki sen. "
" Aynıyım... "
" Yok,bir şeyler oldu sana. "
Boynuma başını gömdü.Başım anında geri düştü.Elimi saçlarına daldırırken gözlerim istemsizce kapanmıştı.
Dudakları tahrik edici öpücükler bırakarak ilerledi boynumda ve köprücük kemiğimde. Dudaklarının değdiği her yerin hakkını vermek isteyen bir hali vardı.Yüzümün her bir köşesinde gezinip en sonunda tekrar dudaklarımı buldu.
" Saçların bozuldu... "
" Koymuşum saçına şu an,boz her şeyi."
Saniyeler önce birbirlerini bulmamış gibi yine büyük bir istekle birleşti dudaklarımız. Tekrar ayrıldığımızda iç çamaşırımı tek hamlede üzerimden çıkardı.Önünde siyah bir sütyenle kalırken daha seksi bir şeyler giymemiş olmamdan dolayı kendime küfrettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
V İ S A L
Non-FictionSığındığı her şey onu helak etmiş, tufanın içinde boğulmuştu. Kuyuya atılmış, üç kuruşa da satılmıştı. O yüzden sevgi üzerinde emanet duruyordu.