Yazar: Aylin Şova
Efendiler bizim erkek karakter budur.
Annem gözlerini yere dikerek dona kalmıştı. "Anne" dedim onu kendine getirmek için. "Yani" dedi gözleri istemsiz yukarıya giderken. "Evet anne, onun kızı, babamın kızı" dedim üzüntüyle. "Olamaz" dedi hemen inkar edercesine. "Anne lütfen" diyerek kalkıp yanına oturdum ve ellerimi dizlerinin üzerine koydum. "Bak, bende ilk önce duyduğumda kabullenmedim ama o aşık olduğun adamın o kızın annesini öldürdüğünü ve o kızı da para karşılığında bir erkeğe satıyormuş" dedim onayını beklerken.
"Ne? Ne yapmış?" Dedi gözlerini kısıp bana döndüğünde. "Evet anne doğru duydun kız da o erkeklerden kaçmak isterken bacağından vurulduğu için belinden aşağısı felç olmuş durumda" dediğimde içimde bir acı hiss ettim.
"Ah yavrum" dedi ayağa kalkıp yukarı çıktığında. Annemin de çocukluğu babasıyla çelişki halinde geçmiş bu yüzden o kızı anlaması benim için en olacak bir durumdu. Annemin arkasıyla yukarı çıktığım da Girayın ve kızın aynı oda da olduğunu şimdi aklıma gelmişti.Odaya girdiğimizde Giray Kızı yatağa uzatmış ve kendisi de yatağın başında ayakta kalmıştı. Yüzüne baktığımda şok endişe ve korku gördüm. İçim ürperdi o an. Bizim geldiğimizi gördüğünde odadan çıkarak kolidora çıktı. Annem odaya girdiğinde bana döndü. "Kızım lütfen beni onunla yalnız bırakır mısın?" Dedi şefkatle.
Düşünmeden kabul ederek kafamı salladım. Annem kapını yüzüme kapattığında Giray'a döndüm. "Demek o kız bu kızmış" dedi bana bakarak düşündüğünde. "Ne demek istiyorsun?" Dediğimde gerçekten bana bakarak beni kenara çekti.
"Olivia senin baban sizi terk ettikten 1 yıl sonra yani senin 7 benim 9 yaşımda olduğumda okuldan çıkarken onu bir mağazada görmüştüm. Bir bebek mağazası kucağında bir bebekle ve yanında kadın gördüğümde o an anladım Nuray teyzemi aldattığını. Ve sonradan ona baktığımı anladığında beni tehdit ederek susmamı istedi. Tabii o zaman küçüktüm istesem de bir şey söyleyemezdim. Ama büyüdükten sonra bir kaç kez yine gördüm bu sefer fırsatı kullanarak ondan para istemeye başladım. Ve o parayla senin kurs paralarını veriyordum işime geliyordu. Ama artık son 6 yılda tamamıyla izini kaybettirdi. Ve ihtiyacımız olmadığı için ben de boş vermiştim. Çok özür dilerim sana söyleyemedim, daha doğrusu söylemek istemedim. Hayatın daha yeni kendi kendine gelirken böyle bir risk alamazdım. Ama böyle olacağını bilseydim ne pahasına olursa olsun söylerdim" demişti tek nefeste. Bense nefessiz kalmıştım.
Giray önceden biliyordu. Aslında bana söylememekle en iyisini yapmıştı. Ama bana söyleseydi kızı kurtara bilirdik en azından. Şimdi peki? Bu bilgiler bir şeyi değişmeyecekti. Ama Girayın yine benden bir kaç şey sakladığı ortadaydı. "Giray bu bilgiler şuan hiç bir işe yarayamaz ama benden sakladığın kaçıncı bilgi bilmiyorum ve bu sinirimi bozuyor haberin olsun" dediğimde hatasını kabul eder gibi mahcup bakışlarla kafasını yere eğdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bodrum Katı (18+)
Teen FictionLafımı dudakları kesmişti. Hızlı avını avlamak isteyen bir avcı misali öpüyordu beni. Daha iler gitmek istediğini beni yatağa atarak belirtmişti. Genç kız Olivia Korkmaz 2 yıldır açtığı şirketiyle dünya yarısının 1 çi sırasında olan Wizard şirketin...