Yazar: Aylin Şova
Başım ağrıyordu ne olmuştu bana? En son otelden dışarı çıktığımda kaçırılmıştım. Kafamda bir çuval vardı. Etrafı göremiyordum ağzım bağlıydı ellerimde öyle. Ayaklarımı bağlamamıştılar.
Soğuk bir odamı ve ya depomu bilmediğim bir yerdeydim. Karşımda iki adam konuşuyordular.
-Sence de Wizard şirketi çok iyi yükselme dimi?
-Evet aynen bakalım Pride şirketi ne yapacak bu kadın baya ama zayıf görünüyor niye bu kadar koruma ile gezdiği anlaşıldı şimdi.Hemde orospuya benziyo olm sabahın köründe hangi normal topukluyla koşar ki?
Çaldığım dosyaları bilmiyordular. Ve daha da fazlası ben zayıf bir kadın değildim fiziksel zayıf hiç değildim.
Kapı kapanma ve ya açılma sesi gelmişti. Bir odada olduğumu anladım o an. Korumalar sessizleştiğin de yürüme sesleri geliyordu.-Sence ne yapalım bu kadını?
Demişti kalın erkek sesi. Bir anda kafamdaki çavulu çektiklerinde saçlarım gözümün önüne düşmüştü. Karşımda 6-7 tane koruma ve yanlarında sandelyede oturan adam vardı. Biri turuncu kostüm giyinmişti turuncu ayakkabı turuncu gömlek ve daha fazla turuncu hatta saçlarına kadar. Galiba horozlar la bir fantezisi vardı.O horoz ayağa kalkıp bana doğru eğilerek gülümsemiş ve eli ile bana selam vermişti. "Merhaba Olivia Korkmaz. Seninle söhbetimi kısa kesicem. Yaptığın düşüşle ilgili seninle iş birliği yapmak istiyorum. Daha doğrusu yapacağım." Dedi bir anda yüzündeki gülümseme silinirken.
Sessizce ona bakıyordum ondan korktuğumumu düşünüyordu? Hayır böyle bir şey hiç bir zaman olamaz.
"Eğer yapmazsan?" Demiştim yüzüme gülümseme yerleştirirken. "Ne?" Anlamamış şekilde demişti. Şuan yaşanan kısma hayatımın önceki dönemlerinde de denk gelmiştim. Beni kaçırıyorlar ve tehdit ederek şirkete geçmek istiyorlar. Hep böyle zamanlarda korkup saklanmak benlik değildi olamazdı da. Psikolojik şiddet en iyi bir yöntemdir hayatımın felsefesi bu."Öldürüm seni" dedi beni tehdit etmeye çalışarak. "Hadi öldürsene hadi yap. Seni kim durduruyor? Hiç kimse sana engel değil." Tehdit eder gibi konuştuğumda yüzünde tedirginlik hissi çoktan oturmuştu.
"Beni tehdit mi ediyorsun sen? Seni şuracıkta öldürüp hiç kimsenin bilmeyeceği yerde bastırıp şirketinin başına geçerim. İnan bana bunu yaparım." Egosunu yeniden yükseltmek isterken dediği sözüne inkar eder gibi yüz ifademle cevapladım. "Hayır ben kimim ki şuanda seni tehdit edeyim? Sen daha fazla güce sahipsin. Doğru beni öldürürsün hiç kimsenin ruhu bile duymadan beni ortadan kaldırırsın. Hatta şirketin başına bile geçersin." Dedim aşağılayıcı şekilde gülerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bodrum Katı (18+)
Fiksi RemajaLafımı dudakları kesmişti. Hızlı avını avlamak isteyen bir avcı misali öpüyordu beni. Daha iler gitmek istediğini beni yatağa atarak belirtmişti. Genç kız Olivia Korkmaz 2 yıldır açtığı şirketiyle dünya yarısının 1 çi sırasında olan Wizard şirketin...