Yazar:Aylin Şova
Yazardan
O günden tam 5 gün keçmişti. Olivia Korkmaz hala uyanamamış hastane yatağında uzanmış halde kalmıştı bu 5 günde. Peki diğerlerine ne mi olmuştu? Brice Yakaza ve onun ekipi sayesinde Giray bulunmuştu o da işkencelere maruz kaldığı için yaralar içinde hastanede yatıyordu. Olivia Korkmaz'ın annesi bu durumu 2 gün sonra Aras Wizard tarafından bilmiştir ve bildiği günden beri kızının ve kendisinin büyüttüğü oğlu gibi olan Girayın başında bekliyordu.
Peki Aras Wizard ne yapmıştı? Nasıl bilmişti Olivianın kaçırıldığını? İşte gerçekten sorulması gereken sorular bunlardı...
5 gün önce...
Toplantı salonunda Akabey şirketiyle konuşma yapan Aras aklı yinede Oliviadaydı. Ne yapmıştı? Başara bilmiş miydi? Bu sorular onu iyice zıvanadan çıkarıyordu, onu bu tehlikeye sokmayacaktı bu bir hata gibi geliyordu ona.
En sonunda toplantı bittiğinde hemen dışarı çıkıp Girayı aradı. "Alo Giray" demişti Aras telaşla. Ama karşı taraftan ses gelmiyordu sanki sadece telefonu açmış bekliyordu başında. "Alo olm Giray cevap versene" dedi sinirle artık. Yine ses yoktu bazen Giray böyle şakalar yapmayı severdi biliyordu ama şakanın sırası değildi. Hemen telefonu kapatarak odasına geçti Aras. Bu durum iyice onu telaşlandırmıştı.
Ya onun yüzünden sevdiği kadına, 9 yıl beklediği kadına sırf böyle bir şey için bir şey olursa düşünmeden edemiyordu. Odaya sinirle girerek kapıyı kilitledi, hemen bilgisayarını açtı ve Olivianın evine gizlice bıraktığı dış kameradan yanındaki yani Olivianın gelmesini engelleyeceği adamın evine bakmaya başladı. Hiç kimse yoktu bahçesinde zaten pencereden de görünmüyordu içeri. Normalde Olivia güvenlik olsun diye Girayı dışarda bekletmeli değil miydi? Peki Giray neden orda yoktu? Bu durumda bir şüphe sezmişti Aras.
Olivianın telefonun konumu kapalı görünüyordu baktığında ama Girayın telefonu.. o evde görünüyordu yani bu açıkca o adamın Olivianı içeri kapatdığını Girayıda orda bırakmadığını gösteriyor. Olivia tehlikelideydi. Bunu anlayan Aras Wizard kaç yıllardır açığa çıkarmadığı ekipini arayarak onlara emirler yağdırdı. Sadece bu yıl Olivia için sadece 1 kez görünen ekip şimdi Olivianı kurtarmaya gidiyordu.
Bu ekipin ortaya çıkması Aras Wizarda büyük düşüşler verecekti ama umrunda değildi şimdilik sadece Olivianı düşünmeye odaklandı onu kurtarmaya...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bodrum Katı (18+)
Novela JuvenilLafımı dudakları kesmişti. Hızlı avını avlamak isteyen bir avcı misali öpüyordu beni. Daha iler gitmek istediğini beni yatağa atarak belirtmişti. Genç kız Olivia Korkmaz 2 yıldır açtığı şirketiyle dünya yarısının 1 çi sırasında olan Wizard şirketin...