Model gibi bir şey işte: Aras Wizard
Yazar: Aylin Şova
Arasla horoz şuan bir biriyle çok korkutucu şekilde bakışıyordular. "Kaçırdığım gün derken?" Dedi Aras bir kaşını kaldırarak öne doğru eğildiğinde. "Aa sen bilmiyor muydun?" Dedi horoz. Şimdi sıçtın olm horoz. Aras daha fazla dayanamayıp ayağa kalktı ve sinirle sağa sola baktı. "Sen bi gelsene Emir ya" dedi eli ile dışarıyı işaret ederek.
"Tabi" dedi oda kalkarak. Dışarı çıktıklarında benim endişem yoktu. Ama kız hiç öyle gözükmüyordu. "Acaba Aras bey çokmu sinirli?" Dedi pencereden boylanarak bakmak isterken. "O öyledir ya boş ver, en küçük ihtimalle öldürür" dedim gülümseyerek. Kız dediklerime karşı daha da şaşırırken korkmaya başlamıştı.
İçimde kıza zorla tutulup tutulmadığını sormak için savaş veriyordum. Tutulmasa Emire haber verirdi ve soğuk savaş yerini iç savaşa bırakırdı. Bir anda dışardan silah sesleri gelmeye başlamıştı. "A NOLUYO?" Diyerek bağırmaya başlamıştı kız. Niye bu kadar cılız sesi vardı bunun?
Arasla horoz içeri girerek bize doğru geliyordular. Aras bir şeyler bağırıyordu acaba ne diyordu? Birden yüzü şaşkınlıkla ve korkuyla değişmişti. A a bir ağrı hiss ediyordum. Ne ağrısıydı lan bu? Aras oyuncalara taş çıkaracak bir bağırış sergilemişti. Elim karnıma doğru gittiğinde kan olduğunu gördüm.
Lan ben vurulmuşum!!!!
ΩAras WizardtanΩ
Tam gözümün önünde bana sinirli bakış attığı yerde vurulmuştu sevdiğim kadın. Yanına yetiştiğimde çoktan bayılmıştı. Bir gülümseme vardı yüzünde. Kanlı yüzünde. Dizlerimin üzerine çökerek başını kucağıma çektim. Açık saçlarını yüzünden çekerek rahat nefes almasını sağladım. "LAN AMBULANS ÇAĞIR KADIN ÖLÜYOR ANANI SİKİYİM ÖLÜYOR" demiştim kanı elime bulaştığında.
Bu kadar zor bulmuşken böyle basit kaybetmek istemiyordum. Kaybetmeyeceğim de. Kucağıma alarak dışarı çıkarttım. Emir de arkamdan gelerek arabanın kapısını açtı. "Otur hemen sür amına koyim ne duruyon?" Dedim. Arkada oturduğumda Olivia hala kucağımdaydı.
Seni kurtacağım güzelim.
"Çabuk sür amına koyduğum çocuğu" bağırdım Emire doğru. Bir anda baskın olmuştu. Dışarda Emirle konuştuğumda 5 tane siyah Jeeple evi sarmıştılar. Hiç kimse buna cesaret edemezken kim yapmıştı bunu. Bunu yapanı bulup yedi sülalesini sikmesem ben ben değilim. Bu bana borç olsun. Bana bir şey olsaydı yinede böyle sinirlenmezdim ama bunu Oliviaya yapmaları. Bu affedilmezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bodrum Katı (18+)
Ficção AdolescenteLafımı dudakları kesmişti. Hızlı avını avlamak isteyen bir avcı misali öpüyordu beni. Daha iler gitmek istediğini beni yatağa atarak belirtmişti. Genç kız Olivia Korkmaz 2 yıldır açtığı şirketiyle dünya yarısının 1 çi sırasında olan Wizard şirketin...