Yazar: Aylin Şova
Lütfen yorum ve oy verin teşekkürler.
Saçlarımı sıkıca toplayıp saate baktım. 10:52 di. Evi yeni yeni tanıyordum. Büyük bir ev tutmuştu Giray gereksizdi. Giray evde değildi habersiz çıkmıştı, bense mutfakta yemek pişirmek için hazırlanıyordum. Bu gün çok geç uyanmıştım. Hayır çok uyumaktan değildi uyanmak istemediğindendi. Orkideleri bir vazoda mutfağın en güzel yerine koymuştum. Çiçeklerden ne kadar nefret etsemde onları benden uzak ve en güzel yerlere koymak en iyisidir diye düşünmüştüm.
Domatesleri çıkartarak dünkü mektupu düşünmeye başladım. Çok garip bir el yazısı vardı her zamanki değildi. Ama üzerinde yine o Satürnlü simge vardı. O kadar çok okumuştum ki artık ezberlemiş oluyordum.
Isınmış tavaya doğranmış domatesleri tökerken ne yazdıklarını yeniden düşünmeye başladım. Yine o kelime ile başlamıştı cümleleri.
Merhaba Gül bahçem. Seni rahatsız etmek istemediğimden yazmadım uzun süre. Ama seni hep gördüğümden ve seni koruduğumdan emin ola bilirsin. Biliyormusun senin o sert konuşmanı o kadar özledim ki... İnsanları sözlerinle halt etmeni, ama yalnız sözlerinle yapmadığın zamanları görmeyi de çok isterim tabi:) Yarın olacak davette seni görmek isterim. O güzel sesini, savurduğun saçlarını ve nur inmiş yüzünü, çiçekten daha güzel kokan kokunu özledim. Yinede seni rahatsız etdiysem özür dilerim.
Çok seveceğin bir adam..
Yeniden hatırlatmıştım aklımdan çıkartmak istediğim cümleleri kendime. Ne davet olacaktı acaba? Hala bir haber yoktu ama bu adam bir davet olacağını söylüyorsa olacaktı öyle hissediyorumdum yada yanılıyordum.
Artık menemen hazır olduğunda bir tabak çıkartmış ve önüne oturarak yemeğimi yemeğe başlamıştım. O anda kapı açıldı içeriye koşa koşa gelen Giray girmişti. "Menemenmi yaptın?" Demişti yüzünde çocuk hevesi duran adamı inceledim.
Üzerinde siyah mont'u siyah kargo pantolonu ve siyah gömleği üzerindeydi. Saçları dağılmıştı keskin sert yüzünden yeni tıraş olduğu belliydi. "Evet hadi gel sanada koyayım" diyerek yeni tabak için dolaba yöneldim. "Oooo mis mis çok iyi yapmışsın" demişti sandalyeyi çekip oturarak.
Dolu olan tabağı karşısına koyarak bende yemeğimi yemeğe başladım. "Olivia bir davet olacakmış" demişti ağzı dolu şekilde. Tam yemeğe başlayacakken kala kalmıştım. Doğruydu davet olacağı doğruydu. Nasıl biliyordu bu adam? O mu yapmıştı daveti? O yönetiyor o biliyor her şeyi. Her şeyin bilgisi önceden ona geliyordu. O kadar büyük bir adamdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bodrum Katı (18+)
Teen FictionLafımı dudakları kesmişti. Hızlı avını avlamak isteyen bir avcı misali öpüyordu beni. Daha iler gitmek istediğini beni yatağa atarak belirtmişti. Genç kız Olivia Korkmaz 2 yıldır açtığı şirketiyle dünya yarısının 1 çi sırasında olan Wizard şirketin...