BÖLÜM 33

96 7 6
                                    

Yazar: Aylin Şova

Aşk garip değil aptallıktır. Bunu hep söylemişimdir ve şimdide söyleyeceğim. Aşık olduğum adam için bana yaptıklarını hiçe sayarak yine onu sevmeye devam ettim tıpkı annem gibi. Onunla her seferinde ayrı kalmamıza rağmen yinede bir şekilde bir birimizi buluyorduk. Nasıl oluyordu bilmiyorum ama bunun olması her ikimiz için de gerekli olduğu için sessiz kalıyorduk.

O bana aşık mıydı? Bilmiyorum bazen öyle davranıyordu ki sanki ezeli düşmanıymışım gibi ama bazen de kainatın en  önemli kadınıymışım  gibi. Bu anlaşılmazlık bir nevi sinirimi bozsada aslında beni daha da içine çekiyordu. Onunla olmayı onunla yarışmayı ve uğraşmayı sevmeye başlamışdım. Hiç beklediğim gibi işlerim de aksamamıştı. Daha da iyi gidiyordu.

Aras bana her taraftan iyi gelmişti.

Odamdaki lambanı izlerken gece saat 3 radelerindeydi. Uyuyamamıştım, sözleri aklımda dolanıyor bana ıstırap veriyordu. Diğer kadınların ilişkisini bilmem ama bizimkisi ya ölüm ya aşk olacaktı. Başka türlüsü olamazdı. Dakik olmak hep önceliğimizdi.

Lambanın ışığını biraz daha artırarak telefonu elime aldım. Açtığımda her seferinde en az bin mesaj olan telefonum sanki bu gece o da sessizliğe adamıştı kendini. Whatsapp'a girdiğimde Arasın online olduğunu gördüm. Ne yapıyordu bu saate bu adam?

3 saniye sonra çıktı ve yeniden 5 saniye sonra tekrar Whatsapp'a girdi. Bu kimden mesaj alıyordu ki gecenin bu vakti?

Korkmaz
-işler yoğun galiba.

Yazarak mesaj attım. Hemen mesajıma baktıktan sonra 3 saniyeden sonra cevap yazmaya başladı. Normalde pek ilgimi çekmeyecek konular şimdi beni kıskançlıktan öldürüyordu.

Wizard:
-ne yapıyorsun gecenin bu vakti whatsappta?

Yazdığında sinirden güldüm. Beni suçlu konumuna salacağını mı sanıyordu o?

Korkmaz:
-oğlum sinirlendirme beni. Sen ne halt yiyorsun bu vakti? Ha?

Diye yazdığımda artık yatakta doğrulmuştum. Bu adamı öldürme zamanı gelmişti.

Wizard:
-ne? Korkmaz lütfen dinle açıklaya bilirim mi dememi istiyorsun? Allah Allah

Wizard:
-öyle uykum gelmedi bende senin profiline bakıyordum. Neyse senin işin yoğun asıl seni tutmayayım(

Allah'ım çıldıracağım.

Korkmaz:
-ne kız gibi trip atıyon oğlum? Okuduğum bir kitap aynı  böyle kız karakter erkek karaktere trip atıyor Galiba sende okumuşsun ki uygulamaya başlıyorsun.

Wizard:
-ama yalnız o nokta ağır oldu Korkmaz hanım haddimizi bilelim...

Bir de 3 nokta koyuyor ya şerefsiz. Sinirden telefonu yatağın diğer tarafına atarken bende kendimi diğer tarafa attım. Yastığı alıp yüzümü ora sokarken sinirimi sakinleştirmek için hızlı hızlı nefesler almaya başladım. "Allah'ım bana sabır ona dert ver ya Rabbim" diyerek daha da sinirlenip yastığa yumruk attım.

Bir kaç yumruktan sonra sakince uzanarak sinirlendiğimde çattığım kaşların kırışıkları kalmasın diye oralara masaj yapmaya başladım. Sakince gülümseyip "Siktiğimin herif'i " dedim. "Parmaklarını tek tek koparıp vücudundaki bütün deliklere soktuğum" dedim yine şirince tebessüm ederek. Bu adam ayarlarımı mahvetmişti!

Bodrum Katı (18+)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin