آب دهنش رو به سختی قورت داد و در حالی که سعی میکرد شاشش رو کنترل کنه، نگاهش به سمت تهیونگ رفت.
کصکش مال دنیا به تخم چپش بود و با خونسردی و جوری که انگار اومده خونه باباش به اطراف نگاه میکرد.
با خودش فکر کرد که الان این کصخل واقعا همه چیز به تخماشه یا اینکه فقط سعی میکنه پر ابهت باشه و بر عکس در حال ریدنه؟.
داشت به این کصشعرا فکر میکرد که همون یک چصه نور هم خاموش شد و حالا تو تاریکی کامل به سر میبرد.
دست هاش رو مشت کرد و نفسش توی سینش حبس شد و داشت فکر میکرد که چه گوهی خورد که حق انتخاب رو داد به تهیونگ.
در همین لحظه تهیونگ با خونسردی چراغ قوه رو در آورد، نور رو روشن کرد و به اطراف گرفت، به سمت جونگ کوک برگشت و نور رو تو تخم چشم هاش فرو برد.
« به نظر ترسیده می ایی؟»
جونگ کوک به تهیونگ نگاه کرد و پوزخندی از نوع گنده گوزی زد و با نهایت گوه خوری جواب داد.
« نه بابا..من نمیترسم»
تهیونگ در جواب نیشخند دیوثی زد، که با شنیدن صدای خش خش از پشت یکی از دیوار ها پشماش به طرز باورنکردنی فر خورد.
جونگ کوک هم از طرف دیگه ای به خودش ریده بود و فقط داشت به خدا التماس میکرد الان یک چیزی نپره جلو و روی سنگ گبرش علت مرگ رو سکته ناقص بنویسن.
تهیونگ که کرم کونش زیاد بود بازوی جونگ کوک رو گرفت و به جلو هولش داد.
« تو جلو برو»
جونگ کوک به سمت تهیونگ برگشت و اخم کرد.
« چرا من اول جلو برم؟»
تهیونگ با اخم جونگکوک اخم کرد و سگ درونش کم کم داشت از خواب بیدار میشد.
« عزیزم انتظار نداری من به این کوچولویی جلو برم؟.. اگر یهو یکی بپره جلو و من از ترس بیهوش بشم میخوای چه کار کنی؟»
در حالی که یک گوه خوردم با تو قرار گذاشتمه خاصی تو چشم هاش بود جواب داد.
«عه؟.. حالا ریز بودنت رو بهانه میکنی؟.. بگو عزیزم من میترسم خودت رو راحت کن دیگه»
تهیونگ چراغ قوه رو توی دستش فشار داد و حق به جانب جواب داد.
« من ترسیدم یا تو مرتیکه گنده گ..یعنی مرتیکه ی گنده..خیر سرت دو برابر منی از اون لحظه تاحالا صدبار زردو قهوه ای کردی..گولاخ نارگیل صفت.. اصلا میدونی چیه؟..نه نمیدونی چیه..چون من اصلا بهت نگفتم چیه..ولی الان میگم..من از مردای ترسو خوشم نمیاد..تیپ و قیافت شاید کاری کنه که بخوام سگت باشم اما تو ترسویی..من سگ آدم ترسو نشدم..نمیشم..و نخواهم شد.. کثافت بی غیرت»
ESTÁS LEYENDO
DADDY JEON|KOOKV
Fanfic_ببین من ریاضیم خوب نیست ولی میتونم اینو جمع کنم منو تو میشیم 69 +تو مخ زدن ریدی کیم _اوف.. بخورمت ددی _________________ Genre: Romance, Comedy, Cute couple: kookv