{21}

170 27 1
                                    

Violett

Travis ma držal v objatí, do kým moje vzlyky neutíchli.
Všetko som mu povedala. Nikdy som to nikomu nepovedala. Na chvíľku to bolo tak oslobodzujúce.
Sedeli sme v tmavej kúpeľni na podlahe a svet vonku neexistoval.
Kiežby to mohlo takto zostať navždy.

,,Nechcem sa tam vrátiť." Zašepkala som, keď sa mi ako tak vrátil hlas.
Travis mi prešiel perami po vlasoch.
,,Nemusíme."
Potom som si spomenula na Annu.
,,Anne sa páčiš."
,,A? Ja sa páčil všetkým." Udrela som ho po ramene a on sa zasmial.
,,Musím jej to najprv nejako povedať. Nechcem stratiť jedinú kamarátku kvôli penisu." Zasmiala som sa a cítila ako sa Travisovi dvíha hruď od smiechu.
,,Takže kvôli penisu, hej?"
,,Ty vieš ako to myslím. Musím jej to povedať sama. Nechcem aby to zistila tak, že nás spolu uvidí."
,,Mám byť tvoje tajomstvo Ví?"
,,Na chvíľku." Usmiala som sa naňho a on si ma pritiahol ešte viac k sebe.
,,Tak mi daj niečo čo ma presvedčí."
Zdvihla som hlavu a pritiahla si ko k bozku. Okamžite otvoril ústa a ja som vkĺzla medzi jeho pery. Jazyky si okamžite k sebe našli cestu a ja som mu vzdychla do úst. Travis sa už nedržal späť a svojimi bozkami si nárokoval na moje pery. Zubami vtiahol moju spodnú peru a mne sa telom okamžite vlialo teplo.
V podbrušku som cítila chvenie a keď som sa na ňom pomrvila a obkročmo si na neho sadla v lone som pocítila jeho rastúcu túžbu.
,,Si tak dokonala Violett, ale musíš prestaň, lebo sa neovládnem a vezmem si ťa v kúpeľni na podlahe."
,,Nebola by som proti." Zastonala som mu do úst a ešte väčšmi sa pomrvila na jeho rastúcej erekcii.
,,Ničíš ma Violett, neverím, že ti hovorím, ale na podlahe to s tebou odmietam robiť."
Pri jeho slovách som sa zachichotala ako malá školáčka.
,,Pán je na úrovni." Posmievala som sa mu, ale nakoniec som sa z neho zdvihla a okamžite mi chýbal jeho dotyk.

Travis sa tiež zdvihol a oprel sa o dvere.
,,Neodídeme odtiaľto kým si nestanovíme pravidlá." Jeho strapaté vlasy ma vábili aby som sa ich dotkla. Udržala som sa však na mieste a postavila sa len kúsok od neho.
,,Aké pravidlá?"
,,Už žiadny Harwey." Prepaľoval ma pohľadom, tak som mu ho vrátila.
,,Už žiadna Briana, ešte raz si obmotá okolo teba tie umelé nechty a vytrhám jej vlasy." Skodoradostne som sa usmiala.
,,Spoločne prídeme na to čo sa v tej noci stalo, ale nesmie to narušiť nás. Sľub mi, že čokoľvek sa dozvieme nebude to mať vplyv na nás. Nenesieme vinu za našich rodičov."
Chápala som prečo to chce. Vedel aké je to pre mňa dôležité, ale ja som nedokázala predvídať čo so mnou pravda urobí, ale mal pravdu ani jedného z nás to nebola chyba a to si musím vtĺcť do hlavy.
,,Dobre." Vydýchla som.
,,A žiadne sebapoškodzovanie. Keď to na teba príde, príď za mnou. Viem o mnoho iných spôsoboch čím to nahradiť." Drzo sa na mňa ukšrnul a prešiel mi prstom po krku až k lemu trička.
,,Fajn." Dychtivo som čakala až kam sa dostane jeho prst.
,,A nebudeš sa predo mnou skrývať. Chcem ťa vidieť celú, takú dokonalú ako si."
,,Si sexy keď máš tu panovačnú náladu." Zapriadla som a prešla mu po potetovanej ruke.
,,Chcem to vidieť celé." Povedala som skôr pre seba ako pre neho.

Travis sa priblížil a pobozkal ma na pery.
,,Zajtra máme rande." Prešiel mi po neposlušnom pramienku vlasov a zastrčil mi ho za ucho.
,,Nemôžem, Patrik mi chce dať lekciu šoférovania. Pondelok si začínam robiť vodičák." Pri tej myšlienke ma strhlo. Trvalo dlho kým som vôbec nastúpila do autá a teraz mám jeden z nich viesť.
,,Ešte lepšie, tak už máme program."
,,Ty ma chceš nechať šoférovať tvoje mega auto?"
,,Niekde na odľahlom parkovisku a s rukou vždy pripravenou na ručnej brzde by to šlo."
Chlapčenský sa na mňa usmial a ja som bola stratená. Aj napriek tomu, ako som sa pred ním zložila, ako dlho som pred ním plakala som bola prvýkrát šťastná. A možno som nebola až tak zlomená ako som si celý život myslela.

Prietiahla som sa okolo neho a vyšla do chodby. Stále som cítila jeho pery na mojich. Dotkla som sa ich končekmi prstov a usmiala sa. Sama pre seba.

ZlomeníWhere stories live. Discover now