Hayvanat Barış , Sarısı ve piçleri...
Alto: Biz niye piçiz amk. Sensin piç. Götoş.!
Hayvanat: Sen konuşma la it. Gittin sattın Oğuz abimi. Abisini satan bizden değildir.!
ÇakmaPotter: Nasıl yani.?
Alamancı: Salak bizim gruba yazacağına , yavru kurtlar grubuna yazdı. Hilal ve Oğuz abinin öpüştüğünü.
ÇakmaPotter: Ya Altay.! Söz vermiştin. Söylemeyecektin kimseye.
Alto: Yavrum inana bana isteyerek olmadı. Ben grupları karıştırmışım. Zaten yedim dayağı oturdum. Gözüm mosmor geziyorum.
ÇakmaPotter: Neeeeee.? Neden.? Kim vurdu sana.? Hangi şerefsiz.? Söyle bildireyim haddini.!
Talhiş: Abim.! Sen iki santimlik boyunla , abime kafa tutacağını mi sanıyorsun yer cücesi.?
Alto: Bak Talha. Abini dövemem ama bu seni de dövemem anlamına gelmiyor. Sikerim belanı. Düzgün konuş Kerem ile.!
Alamancı: Konuşmazsa ne olur amına kodumun malı.? Boyuna mi güveniyorsun it.! Benim yanımda manitamı tehdit etmek kimin haddine.? Sikik sikik konuşma Altay. Diğer gözünü de ben morartırım.!
ÇakmaPotter: Sen önce , manitana sahip çık. Daha gidip Oğuz abiye , kardeşini seviyorum biz birlikteyiz diyemiyorsun. Korkak tavuğun tekisin.!
Talhiş: Korkak tavuksa benim Korkak tavuğum.! Sana ne oluyor Kerem.! Sen git ders çalış. Ders çalışmaktan başka bir halta basmıyor kafan.!
Hayvanat: @sarım koş kaos var bebeğim.!
Ardaşkım: Ya bu Ferdi deli mi ne.? Sürekli peşimde dolanıyor. Bir şeyde demiyor. Öyle mal mal beni izliyor. Nereye gidersem geliyor.!
Alto: Bak hâlâ konuşuyor. Aranızda ki tek beynini kullanabilen Kerem diye kıskanıyorsun değil mi.? Çünkü senin aklın sıkış sokuş dışında bir boka çalışmıyor. Kerhane güllerinden ne farkın var amk.
Sarım: Oha Altay abi oha.! O kadar da uzun boylu değil.! Tamam tartışın. Ama tartışmanın da bir sınırı olur.! Kendine gel.!
Alamancı: Altay.! Dışarı çık. Salih abinin orada bekliyorum. Gelde sikeyim o çenenin yaylarını. İt oğlu it.!
Hayvanat: Saçmalamayın amk. Oğuz abiler burda. Gidin başka yerde kavga edin. Aşkım bizde mısır patlatak. Sonra gidip bunları izleyek. Ne dersin.?
Sarım: Çabuk çık evden ve şu iki sallağa engel ol. Beni delirtme derim.! ÇABUK.!
Hayvanat: TM.
:::::::::
Oğuz: Bu gün ne güzel olmuşsun yavrum. Gözüm gönlüm şenlendi sayende. Elbise de üzerine bir başka yakışmış. Kimin hediyesi acaba.?