Evin yanıyor Ömer.!

87 12 82
                                    

Flört- lan oğlum böyle olmaz...

Lan oğlum böyle olmaz!
Olmaz, yapılmaz!

Lan oğlum böyle olmaz!

Bir güzele vuruldun

Yapma, yakma!

Lan oğlum böyle yapma!

Sana zibidi diyorlar
Seni kabul etmiyorlar
Şimdi daha beter oldun
Bir öyle bir böyle
Bak oğlum yandın işte!....

Sana zibidi diyorlarSeni kabul etmiyorlarŞimdi daha beter oldunBir öyle bir böyleBak oğlum yandın işte!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

:::::::

Ailemindlandrcsı: Na ber la it.?

İ.T: Ne istiyorsun amca.?

Ailemindlandrcsı: Baban da keyifler nasıl.?

İ.T: 10/10. Tabi niye sorduğuna bağlı.? Sen soruyorsan kesin Babamın moraller yerlerde sürünecektir.

Ailemindlandrcsı: La ben naptım babana. Neyse kısa kes. Mahallede durumlar nasıl.? Son zamanlarda neler oldu.?

I.T: Son zamanlardan kastın , Son on beş yıl mı amca.?

Ailemindlandrcsı: Kes la traşı. Anlat işte. Ne var ne yok.?

İ.T: Şuan durumlar karışık. Mahalle Alev.! Alıyor. Alev abla geri döndü. Kadınlar , bunun dedikosu ile meşgul. Babamlar pek takmıyor. Gençler ve serseri itler , Demiral ailesinin kapısında yatıp kalkıyor. Bu da beni deli ediyor. Katil olcam yeminle amk.

Ailemindlandrcsı: Alev geri mi döndü.? Sen niye katil olacan amk. Sen hayırdır la. Katil olacak biri varsa benim.? Ulan yoksa sen.? Oğuz beni yeğen katili yapma durduk yere. Keserim çükünü. İt.

İ.T: Amca salak salak konuşma ya. Ne yapayım ben Alev ablayı. 35 yaşında kadınla ne işim olur amk. Benim derdim Alev abla ile değil , yeğeni ile.

Ailemindlandrcsı: Lan sübyancı mi oldun.? Beş yaşında veletle ne işin var amk.

İ.T: Amca. Sen giderken Hilal beş yaşında idi. Aradan 15 yıl geçti. Hilal 20 yaşında amk. Ne sübyancılığı.

Ailemindlandrcsı: O kadar oldu mu amk.? Vay be zaman ne çabuk geçiyor. Sidikli Hilal ne ara büyüdü de , yeğenimle aşk yaşıyor.? La o hâlâ altına işiyordur be.! Beş yaşında bezi altında sallanıyordu amk. Ulan senin yapacağın işi sikeyim. Bula bula o sidikliyi mi buldun.?

Yaban Mersini Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin