Tuğkan - Kusura bakma
Kusura bakma seni unutamadım
Bu benim hatam
Ne yapsam olduramadım.!::::::::
Hakan mesajı okur okumaz , anasına yetiştirmişti her zaman ki gibi. Ama beklediği tepkiyi alamadı. Naime Hanım hiç bir şey olmamış gibi davrandı. Taaa ki beklediği saat gelene kadar.
Bir saatin sonunda, gün arkadaşlarını toplayıp Tolganın evini basmaya geldi. Her gün gelip , temizlik ve yemek yaptığı için evin yedek anahtarı ondaydı. Tolga bu detayı tamamen unutmuştu tabi. Eğer bilseydi de , umursamazdı gerçi. Çünkü bu iş en çok onun işine yarayacaktı.
İçeri girdiklerinde , etrafa dağılmış kıyafetler karşıladı onları. Yukarı kata çıktılar direk. Sevgi Hanım, gözlerini kapatarak Tolga'nın odasının kapısını açtı.
"Ohaaaaa"
Hilal'in sesi ile , yatakta öpüşen ikilinin gözleri anında kapıya döndü. Oğuzhan sevgilisinin gözlerini kapattı eli ile. Başkasını çıplak görmesine gerek yoktu. Zaten libidosu fazlası ile mevcuttu. Azalmak yerine daha da artmasındı durduk yere.
Tüm mahalle burada idi neredeyse. Duyan gelmişti. Bahar hemen yorganı çıplak bedenine çekti. Mahalleyi toplayıp geldiğine göre , annesi bunu bilerek yapmıştı. İşin bitmesini beklemiş ve zamanında onları yataktan çıkmadan basmıştı...
::::::
"Evlenmiyorum.! Evlenmiycem.!"
Olağan üstü mahalle kurulu toplanmıştı. Böyle olayları toplanıp tartışmaya açıyorlardı. Ortak bir fikirde birleşip ona göre davranıyorlardı.
"Hem iffetimi kirletti.! Hem de evlenmek istemiyor.! Görüyor musunuz.? Resmen namusumla oynanıyor şuan.!"
Bahar , Tolga'nın üzerine atlamak istese de , anasının kötü bakışları sebebi ile geri çekildi. Elbet tenha da yakalardı iti.!
Tolga ise , şüphesiz bu durumda eğlenen tek kişi idi. Kendisi söylese Bahar yanaşmazdı evliliğe. Ama şimdi, bir şekilde ikna etmesinin yolunu bulurdu.
Uzun tartışmalar sonunda , Bahar'ın gücü ve aklı onları alt etmeye yetmedi. Daha doğrusu , o da istiyordu da naz yapıyordu. Biraz daha Tolga'nın sürünmesi taraftarı idi. Gerçi her türlü süründürecekti onu.!
::::::::::
Dünyam: Eğer , Nur benden önce hamile kalırsa , seni öldürürüm.!
Kocam: Yavrum kafam mi iyi.? Biz daha evlenmedik.!
Dünyam: Bende onu diyorum ya. Biz evlenemedik , ama Bahar abla ve Tolga abi çoktan işi pişirdi. Daha evlenmeden çocuk aşamasına geçtiler...! Biz daha evlenmeyi bekliyoruz.! Oğuzhan.! Eğer bir kişi daha çıkıp, Biz evleniyoruz derse yemin ederim seni terk ederim.!
Kocam: Haydaaaa. Gece gece ne oldu sana? Yat uyu , yarın düğün var.
Dünyam: Bana ne.? Benim düğünüm mü.?
Kocam: Tamam yavrum. Tamam bebeğim. Şu düğünü atlatalım. Ertesi gün gidip nikah günü alırız. Olur mu bebeğim.?